Перегляд за Автор "Sinna, L."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументHOLISTIC APPROACH TO TEACHING READING(Національна академія Національної гвардії України, 2022-10-12) Sinna, L.In education reading is an essential part of gaining new knowledge through perception of the material, understanding it in a full scale. Reading is an activity of receiving. But how to facilitate this process with our students and cadets? With the help of holistic approach. A holistic approach to language sees it as a whole, which is not divisible in a meaningful way for teaching. This contrasts with an atomistic approach to language, which attempts to analyse language into parts, such as grammatical structures or functional exponents, which can later become the content of a syllabus. A holistic approach is focused on everything the learner needs to know to communicate effectively. У навчанні читання є невід’ємною частиною отримання нових знань через сприйняття матеріалу, його повне розуміння. Читання – це діяльність отримання. Але як сприяти цьому процесу нашим студентам і курсантам? За допомогою цілісного підходу. Холістичний підхід до мови розглядає її як єдине ціле. Це контрастує з атомістичним підходом до мови, який намагається проаналізувати мову на частини, такі як граматичні структури чи функціональні показники, які пізніше можуть стати змістом навчального плану. Цілісний підхід зосереджений на всьому, що учень повинен знати для ефективного спілкування.