Перегляд за Автор "Shyshenko, V."
Зараз показано 1 - 7 з 7
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументHealth Maintenance of Person: Experience of Waldorf School(Eurasian Exercise and Sport Science Association (EESA), 2019-10-16) Ionova, O.; Dovzhenko, T.; Luparenko, S.; Chornovol-Tkachenko, R.; Maslova, N.; Shyshenko, V.; Kokhan, L.The problem of formation of healthy young generation requires analysis of theory and practice of schools which aim at children’s health maintenance. The article is dedicated to generalization of world and Ukrainian experience of activity of Waldorf schools that practically solve the problem of ensuring healthy spiritual-mental-physical development of person. For conducting the research, the theoretical methods (analysis, synthesis, systematization, generalization) and empirical methods (observation, assessment, methods of psychological-pedagogical diagnostics) have been used. The results of the study have shown that pupils’ health maintenance is carried out due to using health potential of pedagogical means. In pupils have better indicators of physical and mental health. Waldorf school pupils have well-developed qualities of perception of information, mathematical and other abilities. Waldorf school has positive influence on development of such qualities as individual initiative, creativity, independence of decisions, ability to work with people and social mobility. There are almost no unemployed people and people with asocial behaviour among Waldorf school graduates; they work in social sphere, education, medicine etc. So, solving the problem of pupils’ health maintenance requires comprehension and creative use of comparison with pupils of traditional schools, Waldorf school Waldorf school theory and experience in pupils’ health support. Then, a sentence must be mentioned regarding the implications of the study. Проблема формування здорового молодого покоління потребує аналізу теорії та практики шкіл, спрямованих на здоров’язбереження дітей. Стаття присвячена узагальненню світового та українського досвіду діяльності вальдорфських шкіл, що практично вирішує проблему забезпечення здорового духовно-психічного та фізичного розвитку особистості. Для проведення дослідження використані теоретичні методи (аналіз, синтез, систематизація, узагальнення) та емпіричні методи (спостереження, оцінка, методи психолого-педагогічної діагностики). Результати дослідження показали, що здоров’язбереження учнів здійснюється завдяки використанню оздоровчого потенціалу педагогічних засобів. Школярі мають кращі показники фізичного та психічного здоров’я. Учні вальдорфської школи володіють добре розвиненими якостями сприйняття інформації, математичними та іншими здібностями. Вальдорфська школа позитивно впливає на розвиток таких якостей, як індивідуальна ініціативність, креативність, незалежність рішень, уміння працювати з людьми та соціальна мобільність. Серед випускників вальдорфської школи майже немає безробітних та людей з асоціальною поведінкою; вони працюють у соціальній сфері, освіті, медицині тощо. Отже, вирішення проблеми здоров'язбереження учнів вимагає осмислення та творчого використання порівняння з учнями традиційних шкіл, теорії вальдорфської школи та досвіду здоров'язбереження учнів. Потім слід згадати кілька речень щодо наслідків дослідження. Проблема формирования здорового молодого поколения требует анализа теории и практики школ, направленных на здоровьесбережение детей. Статья посвящена обобщению мирового и украинского опыта деятельности вальдорфских школ, которые практически решают проблему обеспечения здорового духовно-психического и физического развития личности. Для проведения исследования использовались теоретические методы (анализ, синтез, систематизация, обобщение) и эмпирические методы (наблюдение, оценка, методы психолого-педагогической диагностики). Результаты исследования показали, что здоровьесбережение учеников осуществляется за счет использования оздоровительного потенциала педагогических средств. Ученики имеют лучшие показатели физического и психического здоровья. Ученики вальдорфской школы обладают развитыми качествами восприятия информации, математическими и другими способностями. Вальдорфская школа оказывает положительное влияние на развитие таких качеств, как индивидуальная инициатива, креативность, независимость от решений, умение работать с людьми и социальная мобильность. Среди выпускников вальдорфской школы почти нет безработных и людей с асоциальным поведением; они работают в социальной сфере, образовании, медицине и т. д. Таким образом, решение проблемы здоровьесбережения учеников требует понимания и творческого использования сравнения с учениками традиционных школ, теории вальдорфской школы и опыта здоровьесбережения учеников. Затем должно быть упомянуто предложение о последствиях исследования.
- ДокументNON-STATE PEDAGOGICAL UNIVERSITIES AS TEACHER TRAINING INSTITUTIONS IN THE PEOPLE'S REPUBLIC OF CHINA(AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, 2023) Mkrtichian, O.; Shyshenko, V.; Nebytova, I.; Parfonova, O.; Zhenyu, ZhouA detailed study of the development of higher pedagogical education in China makes it possible to objectively assess the path traveled, to determine the trends and prospects for its development, taking into account the national characteristics and cultural specifics of the country, as well as taking into account the development trends of higher pedagogical education in other countries. The study of this process acquires significance in connection with the changes that have taken place in politics, the economy, and in the social life of China. The study indicates some positive results in the development of a modern system of higher professional education for students in non-state universities, which include state accreditation of a whole network of nonstate universities, organized training of specialists in specialties missing in the labor market, optimization of the modern network and capacity of non-state pedagogical higher educational institutions. Детальне дослідження розвитку вищої педагогічної освіти в Китаї дає можливість об'єктивно оцінити пройдений шлях, визначити тенденції та перспективи її розвитку з урахуванням національних особливостей і культурної специфіки країни, а також з огляду на тенденції розвитку вищої педагогічної освіти в інших країнах. Вивчення цього процесу набуває значущості у зв'язку зі змінами, що відбулися в політиці, економіці та суспільному житті Китаю. Дослідження свідчить про певні позитивні результати в розвитку сучасної системи вищої професійної освіти студентів недержавних університетів, які включають державну акредитацію цілої мережі недержавних університетів, організовану підготовку фахівців за спеціальностями, яких бракує на ринку праці, оптимізацію сучасної мережі та потенціалу недержавних педагогічних вищих навчальних закладів.
- ДокументScientific and Methodic Model of Formation of Future Teachers’ Inclusive Competence(Research Journal of Pharmaceutical, Biological and Chemical Sciences, India, 2019-02) Boichuk, Yu.; Chernovol-Tkachenko, R.; Dovzhenko, T.; Ionova, O.; Luparenko, S.; Maslova, N.; Shyshenko, V.The article focuses on revelation of the scientific and methodic model of formation of future teachers’ inclusive competence and the ways of realization of the model in educational establishments. Future teachers’ inclusive competence is considered to be an important integral component of their readiness for professional activity in the field of inclusive education. The scientific and methodic model includes certain blocks. They are aim block (it includes the aim, tasks and principles), content block (it includes the structural elements of inclusive competence), operational block (it describes the stages and the complex of means of formation of inclusive competence) and evaluative-resultant block (it describes the levels and the results of the implementation of the model). The article depicts the stages of formation of future teachers’ inclusive competence, namely: preparatory, cognitive, practical and analytical stages. The formation of future teachers’ inclusive competence is determined by criteria and indicators. They are: personal criterion (level of development of inclusive competence of future teacher’s personality), procedural criterion (level of future teachers’ awareness regarding the specificity of inclusive education and level of development of special inclusive skills), analytical-evaluative criterion (level of person’s capacity for self-improvement and self-assessment). Стаття присвячена розкриттю науково-методичної моделі формування інклюзивної компетентності майбутніх учителів та шляхів реалізації моделі у навчальних закладах. Інклюзивна компетентність майбутніх учителів є важливою складовою їхньої готовності до професійної діяльності у галузі інклюзивної освіти. Науково-методична модель включає певні блоки. Це цільовий блок (містить мету, завдання та принципи), змістовий блок (містить структурні елементи інклюзивної компетентності), оперативний блок (описує етапи та комплекс засобів формування інклюзивної компетентності) та оцінно-результативний блок (описує рівні та результати реалізації моделі). У статті зображено етапи формування інклюзивної компетентності майбутніх учителів, а саме: підготовчий, пізнавальний, практичний та аналітичний етапи. Формування інклюзивної компетентності майбутніх учителів визначається критеріями та показниками. Це: особистісний критерій (рівень розвитку інклюзивної компетентності особистості майбутнього вчителя), процесуальний критерій (рівень обізнаності майбутніх учителів щодо специфіки інклюзивної освіти та рівень розвитку спеціальних інклюзивних навичок), аналітично-оцінний критерій (рівень здатності людини до самовдосконалення та самооцінки). Статья посвящена раскрытию научно-методической модели формирования инклюзивной компетентности будущих учителей и путей реализации модели в учебных заведениях. Инклюзивная компетентность будущих учителей является важной составляющей их готовности к профессиональной деятельности в области инклюзивного образования. Научно-методическая модель включает определенные блоки. Это целевой блок (содержит цели, задачи и принципы), содержательный блок (содержит структурные элементы инклюзивной компетентности), оперативный блок (описывает этапы и комплекс средств формирования инклюзивной компетентности) и оценочно-результативный блок (описывает уровне и результаты реализации модели). В статье отражены этапы формирования инклюзивной компетентности будущих учителей, а именно: подготовительный, познавательный, практический и аналитический этапы. Формирования инклюзивной компетентности будущих учителей определяется критериями и показателями. Это: личностный аспект (уровень развития инклюзивной компетентности личности будущего учителя), процессуальный критерий (уровень осведомленности будущих учителей о специфике инклюзивного образования и уровень развития специальных инклюзивных навыков), аналитически-оценочный критерий (уровень способности человека к самосовершенствованию и самооценки).
- ДокументTheoretical aspects of the development of future primary school teachers’ creativity in the process of professional training(European institute of further education, 2023) Dovzhenko, T.; Nebytova, I.; Shyshenko, V.The article deals with theoretical aspects of the development of future primary school teachers’ creativity in the process of professional training: the development of future primary school teachers’ creativity as a psychological and pedagogical problem has been characterized, the features of professional training for the development of future primary school teachers’ creativity have been revealed. During the work on the article such methods of pedagogical research as analysis of philosophical, psychological and pedagogical literature, study and generalization of the topical pedagogical experience and scientific and methodological literature on the problem of the research, hypothesis, pedagogical modeling have been used. In the future, we are planning to organize experimental work on the verification of certain pedagogical conditions. У статті розглянуто теоретичні аспекти розвитку креативності майбутніх учителів початкових класів у процесі професійної підготовки: схарактеризовано розвиток креативності майбутніх учителів початкових класів як психолого-педагогічну проблему, розкрито особливості професійної підготовки до розвитку креативності майбутніх учителів початкових класів. Під час роботи над статтею використано такі методи педагогічного дослідження, як аналіз філософської, психолого-педагогічної літератури, вивчення та узагальнення актуального педагогічного досвіду та науково-методичної літератури з проблеми дослідження, висунення гіпотези, педагогічне моделювання. У подальшому планується організація дослідно-експериментальної роботи з перевірки визначених педагогічних умов.
- ДокументTheory and Practice of Future Teacher’s Training for Work in New Ukrainian School(OKTAN PRINT s.r.o., 2020) Andriievska, V.; Baidala, V.; Balatsynova, A.; Bashkir, O.; Bilousova, L.; Borysenko, N.; Boychuk, Y.; Burlachenko, N.; Byhar, A.; Chernovol-Tkachenko, R.; Danylyuk, S.; Kramska, Z.; Krapivnyk, G.; Kravets, V.; Kryshchuk, B.; Kupina, I.; Kuzmina, O.; Lebedyk, L.; Lebid, O.; Loiik, H.; Luparenko, S.; Pisotska, M.; Malykhina, E.; Marionda, I.; Marmaza, O.; Martyniuk, A.; Masiuk, O.; Meshko, H.; Meshko, O.; Mohammad Ameri, S.; Naboka, O.; Nahachevska, Z.; Pits, I.; Nebytova, I.; Ostrovska, N.; Рartola, V.; Peklina, G.; Peretyaha, L.; Petryshyn, L.; Pinskiy, O.; Plis, V.; Popova, O.; Prokop, I.; Prokopenko, A.; Prokopenko, I.; Prokopenko, I.; Pylypiv, O.; Radziievska, O.; Sultanova, N.; Rohalska-Yablonskaa, I.; Romanyshyna, O.; Rybalko, L.; Sapozhnikov, V.; Sapozhnikova, D.; Savchenko, S.; Semenovych, K.; Shcheblykina, T.; Shpak, V.; Shyshenko, V.; Syvokhop, E.; Sivak, N.; Skhirta, M.; Smolуanyuk, N.; Sobchenko, T.; Starikova, L.; Stepanenko, V.; Strelnikov, V.; Temchenko, O.; Tkachenko, L.; Tkachov, A.; Tkachov, S.; Tkachova, N.; Tokarieva, A.; Trubavina, I.; Tsybulko, L.; Domina, V.; Turishcheva, L.; Tytarenko, L.; Ushmarova, V.; Volkova, N.; Vorozhbit-Horbatiuk, V.; Yepikhina, M.; Yermakova, T.; Yershova-Babenko, I.; Yesman, I.; Yurkiv, Y.; Dorozhko, I.; Zelenska, L.; Zhadko, O.; Zhelanova, V.; Zhukov, V.; Zhyrska, H.; Zolotukhina, S.; Zozulia, K.; Dovzhenko, T.; Dzhezheley, O.; Dzhus, O.; Emets, A.; Fentsуk, O.; Filatova, L.; Fomina, L.; Gepenko, L.; Gerasimova, N.; Gerasymova, I.; Grechanyk, О.; Grygorash, V.; Guzenko, N.; Havrysh, I.; Horovenko, O.; Ionova, O.; Kabatska, O.; Kabus, N.; Kalina, K.; Kaplun, S.; Karaman, O.; Karpova, M.; Kazachiner, O.; Kazakova, N.; Khlebnikova, T.; Kikinezhdi, O.; Kin, O.; Kiz, O.; Kniaz, H.; Korinna, H.; Koroliova, L.; Kovalenko, O.; Kovalenko, V.The monograph is dedicated to substantiation of future teacher’s training for work in New Ukrainian school, which is an important problem of reforms in modern education in Ukraine. The study of the authors presents the theory, methods and generalized experience in teacher’s training on a new basis. The authors have generalized the new approaches to teacher’s training, ways, conditions and methods of introduction of them into practice of higher pedagogical education. They have revealed the new concepts, which are important for updating the content and methods of future teacher’s training, the new and improved methods of organizing the educational process on a new basis. The new experience in teacher’s training, which was experimentally verified and tested in theprocess of future teachers’ training, has been broadly generalized. The monograph is based on the Concept of the New Ukrainian School, current legislation on education, higher and general secondary education in Ukraine. It can be recommended for training teachers, students and applicants for bachelor’s and master’s degrees, post-graduate students, research and teaching staff of institutions of higher pedagogical education and for a wide range of scholars and teachers. Монографія присвячена обґрунтуванню підготовки майбутніх учителів до роботи в новій українській школі, що є важливою проблемою реформ сучасної освіти в Україні. У дослідженні авторів на новій основі представлена теорія, методи та узагальнений досвід підготовки вчителів. Автори узагальнили нові підходи до навчання вчителів, шляхи, умови та методи впровадження їх у практику вищої педагогічної освіти. Вони розкрили нові концепції, важливі для оновлення змісту та методів навчання майбутнього вчителя, нові та вдосконалені методи організації навчального процесу на нових засадах. Новий досвід підготовки вчителів, який був експериментально перевірений та перевірений у процесі підготовки майбутніх учителів, широко узагальнений. Монографія базується на Концепції Нової української школи, чинному законодавстві про освіту, вищу та загальну середню освіту в Україні. Це може бути рекомендовано для підготовки викладачів, студентів та здобувачів ступеня бакалавра та магістра, аспірантів, науково-викладацького складу вищих педагогічних навчальних закладів, а також для широкого кола науковців та викладачів. Монография посвящена обоснованию подготовки будущих учителей к работе в Новой украинской школе, что является важной проблемой реформ современного образования в Украине. В исследовании авторов на новой основе представлена теория, методы и обобщенный опыт подготовки учителей. Авторы обобщили новые подходы к обучению учителей, пути, условия и методы внедрения их в практику высшего педагогического образования. Они раскрыли новые концепции, важные для обновления содержания и методов обучения будущего учителя, новые и усовершенствованные методы организации учебного процесса на новых принципах. Новый опыт подготовки учителей, который был экспериментально проверенный и проверенный в процессе подготовки будущих учителей, широко обобщенный. Монография базируется на Концепции новой украинской школы, действующем законодательстве об образовании, высшее и среднее образование в Украине. Это может быть рекомендовано для подготовки преподавателей, студентов и соискателей степени бакалавра и магистра, аспирантов, научно-преподавательского состава высших педагогических учебных заведений, а также для широкого круга ученых и преподавателей.
- ДокументUnique Personal Teaching Methods as a Social and Pedagogical Phenomtnon of Elementary Education in China(LUMEN Publishing House, LUMEN Research Center in Social and Humanistic Sciences, 2020-05-22) Dovzhenko, T.; Filatova, L.; Shyshenko, V.; Syra, I.Using of unique personal teaching methods (UPTM) at schooling always considered to be a sign of identity and elitism of educational process in a particular country. UPTM, on the one hand, are more consistent with the needs of the country and society in preparing the younger generation. On the other hand, this is the possibility of a narrow specification of the educational process. Also the dissemination and interchange of UPTM contributes to the processes of pedagogical globalization. The first two aspects of UPTM as a social and pedagogical phenomenon are related to their proximity to non-formal education methods, which are more sensitive to changes to social picture and demands of the society and, to a large extent, make the process of formal education more interesting. Peculiarity of the elementary education system of China as a pedagogical environment lies not in the producing, but in borrowing of UPTM as a phenomenon. However, defining the UPTM as a means of own education system (and elementary education in particular) updating and modernizing, China takes only those methods that have been tested in abroad education system, the results and the final product can be seen and tested. Also a certain UPTM can be presented to the formal education system of the PRC only after at least 5 years` testing in non-formal education in China. Використання унікальних методів особистого навчання (УМОН) під час навчання в школі завжди вважалося ознакою ідентичності та елітарності навчального процесу в конкретній країні. УМОН, з одного боку, більше відповідає потребам країни та суспільства у підготовці молодого покоління. З іншого боку, це можливість вузької специфікації навчального процесу. Також розповсюдження та взаємообмін УМОН сприяє процесам педагогічної глобалізації. Перші два аспекти УМОН як соціально-педагогічного явища пов'язані з їх близькістю до методів неформальної освіти, які більш чутливі до змін соціальної картини та вимог суспільства і, значною мірою, роблять процес формальним освіта цікавіше. Особливість системи початкової освіти Китаю як педагогічного середовища полягає не у виробництві, а в запозиченні УМОН як явища. Однак, визначаючи УМОН як засіб оновлення та модернізації власної системи освіти (і, зокрема, початкової освіти), Китай використовує лише ті методи, які були апробовані в системі освіти за кордоном, результати та кінцевий продукт можна побачити та перевірити. Також певний УМОН може бути представлений системі офіційної освіти КНР лише після тестування неформальної освіти в Китаї принаймні 5 років. Использование уникальных методов личного обучения (УМЛО) во время учебы в школе всегда считалось признаком идентичности и элитарности учебного процесса в конкретной стране. УМЛО, с одной стороны, больше соответствует потребностям страны и общества в подготовке молодого поколения. С другой стороны, это возможность узкой спецификации учебного процесса. Также распространения и взаимообмен УМЛО способствует процессам педагогической глобализации. Первые два аспекта УМЛО как социально-педагогического явления связаны с их близостью к методам неформального образования, которые более чувствительны к изменениям социальной картины и требований общества и в значительной степени делают процесс формальным образование интереснее. Особенность системы начального образования Китая как педагогической среды заключается не в производстве, а в заимствовании УМЛО как явления. Однако, определяя УМЛО как средство обновления и модернизации собственной системы образования (и, в частности, начального образования), Китай использует только те методы, которые были апробированы в системе образования за рубежом, результаты и конечный продукт можно увидеть и проверить. Также определенный УМЛО может быть представлен системе официального образования КНР только после тестирования неформального образования в Китае не менее 5 лет.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ІДЕЙ КОСТЯНТИНА УШИНСЬКОГО В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ СУЧАСНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ НАУКИ ТА ОСВІТИ(2023-08-21) Shyshenko, V.; Yevkov, V.У публікації розглянуто використання ідей Костянтина Ушинського в освітньому процесі сучасної педагогічної науки та освіти. Визначено певні умови для досягнення мети в освіті. Зазначено, що педагогічні ідеї К. Ушинського до нині залишаються актуальними та різнобічними, засновані на почутті патріотизму, бажанні перетворити українську систему освіти та виховання на краще та зробити її не гіршою за освітні системи європейських країн. The publication examines the use of the ideas of Konstantin Ushinsky in the educational process of modern pedagogical science and education. Certain conditions are defined for achieving the goal in education. It is noted that the pedagogical ideas of K. Ushinsky remain relevant and versatile to this day, based on a sense of patriotism, a desire to transform the Ukrainian education and upbringing system for the better and make it no worse than the educational systems of European countries.