Перегляд за Автор "Chukhno, O. A."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументDeveloping Professional Skills of Future Teachers of English in Mixed-Ability Groups(Житомирський державний університет імені Івана Франка, 2023) Chukhno, O. A.The ultimate goal of pedagogical education is to prepare specialists who possess a sufficient level of professional competence and are able to teach successfully at school. To achieve this goal, it should be taken into account that students in one academic group may differ in a number of characteristics, such as their cultural and social background, motivation, learner styles, level of academic performance in different subjects, etc. The study aims to set out guidelines for developing professional skills of future teachers of English while working in mixed-ability groups. The analysis of students’ academic performance in the courses of methodology and General English leads to the conclusion that the levels of professional skills in one academic group may differ considerably from student to student and that the acquisition of these skills is in many cases affected by students’ level of language command, but the impact in question is not limited to this factor. The study also outlines the particularities of teaching methodology in comparison with teaching English to ordinary learners. In the process of teaching methodology, it is recommended; 1) to consider students’ level of communicative competence; 2) to identify the reasons for the discrepancy between students’ levels of communicative and professional skills and to take these data into account while developing the course; 3) to use differentiated instruction explicitly; 4) to adapt the process and product of teaching (but not the content) to the students’ needs; 5) to delegate responsibility for differentiation to students; 6) to use all modes of interaction (whole-class activities, individual work, work in homogeneous and heterogeneous groups). Following these guidelines by methodology teachers may increase the chances for pre-service teachers of English to acquire all the professional skills stated in the educational program by the end of Year 4. Further research in this field involves: 1) developing the algorithm of teacher actions in planning and using differentiated instruction while teaching the course of methodology to pre-service teachers of English; 2) working out a set of activities for teaching the course of methodology to pre-service teachers of English and verifying the effectiveness of these activities via conducting a pedagogical intervention. Кінцевою метою педагогічної освіти є підготовка спеціалістів, які володіють достатнім рівнем професійної компетентності для успішного виконання освітньої діяльності в школі. Для досягнення цієї мети необхідно зважати на те, що студенти в одній академічній групі можуть відрізнятися один від одного за такими характеристиками, як культурне і соціальне походження, мотивація, стиль навчання, рівень академічної успішності з різних дисциплін та ін. Метою дослідження є сформулювати рекомендації щодо розвитку професійних умінь майбутніх учителів англійської мови під час роботи в різнорівневих групах. Аналіз академічної успішності студентів з методики й загального курсу англійської мови дозволяє зробити висновок, що рівень професійних умінь може суттєво відрізнятися від студента до студента і що оволодіння цими вміннями у багатьох випадках залежить від рівня комунікативної компетентності студентів, проте цей вплив не обмежується зазначеним фактором. Дослідження також розкриває особливості навчання методики у порівнянні з навчанням звичайних учнів англійської мови. У процесі викладання методики рекомендовано: 1) враховувати рівень комунікативної компетентності студентів; 2) виявити причини невідповідності між рівнями розвитку комунікативних і професійних умінь студентів і зважати на ці дані під час розробки курсу; 3) використовувати диференційоване навчання експліцитно; 4) коригувати процес і продукт навчання (але не зміст навчання) відповідно до потреб студентів; 5) покладати відповідальність за диференціацію на студентів; 6) використовувати всі режими взаємодії (фронтальні вправи, індивідуальну роботу, роботу в однорідних і неоднорідних групах). Дотримання цих рекомендацій викладачами методики може підвищити шанси майбутній учителів англійської мови оволодіти всіма професійними вміннями, що прописані в освітній програмі, на кінець четвертого курсу. Подальші розвідки у цьому напрямку включають: 1) укладання алгоритму дій викладача у плануванні й використанні диференційованого навчання під час навчання методики майбутніх учителів англійської мови; 2) розробку системи вправ для викладання курсу методики майбутнім учителям англійської мови й перевірку ефективності цих вправ шляхом проведення педагогічного експерименту.
- ДокументEnglish trainee teachers’ perspective on synchronous and asynchronous language teaching(Житомирський державний університет імені І. Франка, 2021) Tuchyna, N. V.; Perlova, V. V.; Chukhno, O. A.The temporary introduction of distance education at universities owing to the pandemic leads to the necessity to develop innovative methods of on-line teaching and learning that could become an adequate alternative of on-site teacher-student interaction and improve students’ professional skills. The background of the research states that in tertiary language education whose main aim is to develop students’ professional communicative competence it is of paramount importance to combine synchronous and asynchronous modes of interaction with the former creating an opportunity for live communication and immediate feedback and the latter developing students’ autonomy and being more flexible and convenient. As the two modes have different advantages the indices of their proper balance are still under discussion. The present study aims to explore English trainee teachers' ability to reflect on the ways of on-line language learning and to find out their attitude towards synchronous/asynchronous teaching. The results of the questionnaire completed by 168 students of the Faculty of Foreign Philology at H. S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University indicate that the majority of trainee teachers are on the whole satisfied with distance teaching and learning, though a great number of students consider the ratio of synchronous and asynchronous modes inappropriate. The findings of the research also suggest that trainee teachers would like more diversity in the tools used in distance education. Moreover, the more learning experience students have, the easier it is for them to adapt to different teaching conditions and the more willing they are to acquire the skills of working with various educational tools. The received data may serve as the foundation for rationalizing the existing methods and techniques to increase the efficiency of trainee teachers’ distance education. Тимчасове введення дистанційного навчання у вищих закладах освіти унаслідок пандемії призвело до необхідності розробляти нові методи онлайн навчання, що могли б стати адекватною альтернативою взаємодії викладача і студентів в умовах аудиторних занять і вдосконалювати професійні вміння останніх. У вищій мовній освіти, основною метою якої є формування професійної комунікативної компетентності здобувачів, вкрай необхідно комбінувати синхронний тип взаємодії, що створює сприятливі умови для живого спілкування й миттєвого зворотного зв’язку, з асинхронним, що є більш гнучким і зручним та розвиває здатність студентів до автономного навчання. Оскільки обидва типи взаємодії мають свої переваги, показники їхнього адекватного поєднання все ще залишаються невизначеними. Подана розвідка має на меті дослідити здатність майбутніх учителів англійської мови здійснювати рефлексію стосовно методів дистанційного вивчення мови та з’ясувати їхнє ставлення до синхронного / асинхронного навчання. Результати опитування, проведеного серед 168 студентів факультету іноземної філології Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди, свідчать про те, що більшість учасників у цілому задоволені дистанційним навчанням, хоча значна кількість майбутніх учителів вважають співвідношення синхронного й асинхронного навчання неприйнятним. Отримані дані також дозволяють дійти висновку, що студенти хотіли б більшого різноманіття у виборі інструментів дистанційного навчання. Крім того, результати анкетування засвідчують той факт, що здобувачі вищої освіти з довшим навчальним досвідом легше адаптуються до різних умов навчання й частіше виявляють бажання оволодівати практичними вміннями роботи з різними освітніми інструментами. Емпіричні дані можуть стати основою для раціоналізації вже існуючих методів і прийомів дистанційного навчання з метою підвищення ефективності професійної підготовки майбутніх учителів. Временное введение дистанционного обучения в высших учебных заведениях вследствие пандемии привело к необходимости разрабатывать новые методы онлайн обучения, которые могли бы стать адекватной альтернативой взаимодействию преподавателя и студентов в условиях аудиторных занятий и совершенствовать профессиональные умения последних. В высшем языковом образовании, основной целью которой является формирование профессиональной коммуникативной компетентности соискателей, необходимо комбинировать синхронный тип взаимодействия, создающего благоприятные условия для живого общения и мгновенной обратной связи, с асинхронной, более гибкой и удобной и развивающей способностью студентов к автономному обучению. Поскольку оба типа взаимодействия имеют свои преимущества, показатели их адекватного сочетания все еще остаются неопределенными. Целью данной разведки является исследование способности будущих учителей английского языка осуществлять рефлексию относительно методов дистанционного изучения языка и выяснить их отношение к синхронному/асинхронному обучению. Результаты опроса, проведенного среди 168 студентов факультета иностранной филологии Харьковского национального педагогического университета имени Г. С. Сковороды, свидетельствуют о том, что большинство участников в целом удовлетворены дистанционным обучением, хотя значительное количество будущих учителей считают соотношение синхронного и асинхронного обучения неприемлемым. Полученные данные также позволяют сделать вывод, что студенты хотели бы большего разнообразия в выбор инструментов дистанционного обучения. Кроме того, результаты анкетирования свидетельствуют о том, что соискатели высшего образования с более длинным учебным опытом легче адаптируются к разным условиям обучения и чаще изъявляют желание овладевать практическими умениями работы с разными образовательными инструментами. Эмпирические данные могут стать основой для рационализации существующих методов и приемов дистанционного обучения в целях повышения эффективности профессиональной подготовки будущих учителей.