Перегляд за Автор "Шпачинський, Д. В."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАборти в молодіжному середовищі та їх біоетична оцінка(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018) Шпачинський, Д. В.; Пінський, О. О.В статті висвітлюється тема абортів в молодіжному середовищі та їх біоетична оцінка. В статье освещается тема абортов в молодежной среде и их биоэтическая оценка. The article covers the topic of abortion among young people and their bioethical assessment.
- ДокументВПЛИВ БІОРИТМІВ НА ОРГАНІЗМ ЛЮДИНИ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2016) Шпачинський, Д. В.В статті розкрито тему впливу біоритмів на організм людини. У кожної людини протягом доби чітко простежуються піки і спади найважливіших життєвих систем. Біоритми організму можуть бути зафіксовані в хронограмах. Основними показниками в них служать температура тіла, пульс, частота дихання у спокої й інші показники, які можна визначити тільки за допомогою фахівців. Знання нормальної індивідуальної хронограми дозволяє виявити небезпеки захворювання, організувати свою діяльність відповідно з можливостями організму, уникнути зривів у його роботі. Важливе практичне значення має також дослідження інших багатоденних ритмів, датчиком часу для яких є такі періодичні зміни в природі, як зміна сезонів, місячні цикли та ін. Крім того, стрімко розвивається наука біоритмологія, яка ділить людей на великі групи залежно від того, хто коли встає і лягає спати. Традиційно ці групи називаються за аналогією з птахами, ведучими схожий з людьми спосіб життя: “жайворонки”, “сови” і “голуби”. Всі три біоритми пов’язані між собою і з іншими факторами (стан здоров’я, стан тиску, пульсу, вік, навколишнє середовище, стрес і т. д.). Взаємозв’язок тіла, почуттів і духу веде до того, що вплив кожного з них можна тлумачити однозначно, з цієї точки зору кожна людина індивідуальна. В статье раскрыта тема влияния биоритмов на организм человека. У каждого человека в течение суток четко прослеживаются пики и спады важнейших жизненных систем. Биоритмы организма могут быть зафиксированы в хронограммах. Основными показателями в них служат температура тела, пульс, частота дыхания в покое и другие показатели, которые можно определить только с помощью специалистов. Знание нормальной индивидуальной хронограммы позволяет выявить опасности заболевания, организовать свою деятельность в соответствии с возможностями организма, избежать срывов в его работе. Важное практическое значение имеет также исследование других многодневных ритмов, датчиком времени для которых являются такие периодические изменения в природе, как смена сезонов, лунные циклы и др. Кроме того, стремительно развивающаяся наука биоритмология, которая делит людей на большие группы в зависимости от того, кто когда встает и ложится спать. Традиционно эти группы называются по аналогии с птицами, ведущими сходный с людьми образ жизни: “жаворонки”, “совы” и “голуби”. Все три биоритма связаны между собой и с другими факторами (состояние здоровья, состояние давления, пульса, возраст, окружающая среда, стресс и т. д.). Взаимосвязь тела, чувств и духа ведет к тому, что воздействие каждого из них нельзя толковать однозначно, с этой точки зрения каждый человек индивидуален.
- ДокументПРОБЛЕМА ВІЛ / СНІДУ В УКРАЇНІ В УМОВАХ ГУМАНІТАРНОЇ КРИЗИ ТА БОЙОВИХ ДІЙ НА СХОДІ КРАЇНИ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2017-04-20) Шпачинський, Д. В.; Пінський, О. О.Розглянуті проблеми ВІЛ/СНІДУ в Україні в умовах гуманітарної кризи та бойових дій на сході країни. Рассмотрены проблемы ВИЧ / СПИДА в Украине в условиях гуманитарного кризиса и боевых действий на востоке страны.The problems of HIV / AIDS in Ukraine are considered in the context of the humanitarian crisis and fighting in the east of the country.
- ДокументФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ ТА АДАПТАЦІЇ У ДІТЕЙ ІЗ ПОРУШЕННЯМИ ФУНКЦІЇ ОПОРНО-РУХОВОГО АПАРАТУ У СТРУКТУРІ КОРЕКЦІЙНОЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ ТА РЕАБІЛІТАЦІЙНОЇ РОБОТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Шпачинський, Д. В.У публікації досліджено формування соціальної мобільності та адаптації у дітей з опорно-руховими порушеннями, що починається з соціального становлення її як особистості. Соціальне становлення особистості дитини з порушеннями опорно-рухового апарату є невід’ємною частиною корекційної і реабілітаційної навчально-виховної роботи. Зазначено, що проблема соціального становлення як передумова, що призводить до соціально-професійної мобільності у сучасних дослідженнях, набирає все більших обертів. Головним завданням для вчителів та психологів передбачено проведення тренінгових занять, які допоможуть дітям, особливо першокласникам, швидше адаптуватися в новому для них соціумі. Це дає змогу у період адаптації знизити вразливість і тривожність дітей із порушеннями опорно-рухового апарату, забезпечити психологічний комфорт в нових умовах. The publication examines the formation of social mobility and adaptation in children with musculoskeletal disorders, which begins with the social formation of her as an individual. The social formation of the personality of a child with musculoskeletal disorders is an integral part of corrective and rehabilitative educational work. It is noted that the problem of social formation as a prerequisite leading to socio-professional mobility in modern research is gaining momentum. The main task for teachers and psychologists is to conduct training sessions that will help children, especially first-graders, to quickly adapt to a new society for them. This makes it possible during the adaptation period to reduce the vulnerability and anxiety of children with musculoskeletal disorders, to ensure psychological comfort in new conditions.
- ДокументІнклюзивне навчання як організаційно-педагогічна умова соціальної адаптації учнів з дитячим церебральним паралічем(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Мітра, 2021-03-31) Шпачинський, Д. В.У статті представлено особливості інклюзивного навчання як альтернативної умови соціальної адаптації дітей з особливими освітніми потребами, розглянуто актуальні питання для вирішення цієї проблеми, а також запропоновано рекомендації щодо забезпечення сприятливих умов для успішної адаптації учнів із дитячим церебральним паралічем. В статье представлены особенности инклюзивного обучения как альтернативных условий социальной адаптации детей с особыми образовательными потребностями, рассмотрены актуальные вопросы для решения этой проблемы, а также предложены рекомендации по обеспечению благоприятных условий для успешной адаптации учащихся с детским церебральным параличом. The article presents the features of inclusive education as alternative conditions for social adaptation of children with special educational needs, considers topical issues to address this problem, and offers recommendations to ensure favourable conditions for the successful adaptation of students with cerebral palsy.