Перегляд за Автор "Шан, Лі"
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПроблема формування мистецько-творчих умінь майбутнього вчителя музики(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-10-22) Філіпчук, Є.; Шан, ЛіУ статті розглянуто питання визначення мистецько-творчих умінь майбутнього вчителя музики в психолого-педагогічній літературі. Доведено, що мистецько-творча діяльність припускає відкриту пізнавальну позицію – уміння на будь-яку ситуацію дивитися з різних точок зору, тим самим стимулюючи напружену роботу думки. Представлено музичну компетентність майбутнього вчителя музики, яка спирається на основу мистецько-творчої діяльності, умінням основами культурі сприйняття. В статье рассмотрены вопросы определения художественно-творческих умений будущего учителя музыки в психолого-педагогической литературе. Доказано, что художественно-творческая деятельность предполагает открытую познавательную позицию – умение на любую ситуацию смотреть с разных точек зрения, тем самым стимулируя напряженную работу мысли. Представлено музыкальную компетентность будущего учителя музыки, опирающаяся на основание художественно-творческой деятельности. This article concerns the issues of the determination of artists and creative abilities of the future music teacher consider in phychological and pedagogical literature. It is proved that artistic and creative activity assumes an open cognitive position – the ability to look at any situation from different perspectives, thereby stimulating the hard work of thought. The musical competence of the future music teacher, which relies on the basis of artistic and creative activity, the skills of the basics of culture of perception, is presented.
- ДокументПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ДО ВИБОРУ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-13) Харченко, О. О.; Шан, ЛіУ статті розглянуто формування уміння вибору методів музичного навчання для майбутніх вчителів музичного мистецтва. Уміння вибору методів навчання є інтегрованим умінням, основним для формування методичної компетентності магістрів музичних фахів. Ця компетентність характеризує студента як обізнаного здобувача, що виконує професійно-орієнтовані завдання, володіючи різними методиками та інноваційними технологіями самовдосконалення. Базою для реалізації ефективних позитивних умов професійної підготовки магістрів мистецьких фахів до вибору методів навчання є блок дисциплін професійно орієнтованого циклу: "методика викладання дисциплін кваліфікації", "практикум за кваліфікацією", "педагогічна практика" та інші. В статье рассмотрено формирование умения выбора методов музыкального обучения для будущих учителей музыкального искусства. Умение выбора методов обучения является интегрированным умением, основным для формирования методической компетентности магистров музыкальных специальностей. Эта компетентность характеризует студента как осведомленного соискателя, выполняющего профессионально-ориентированные задачи, обладая различными методиками и инновационными технологиями самосовершенствования. Базой для реализации эффективных положительных условий профессиональной подготовки магистров художественных специальностей к выбору методов обучения является блок дисциплин профессионально ориентированного цикла: "методика преподавания дисциплин квалификации","практикум по квалификации","педагогическая практика" и другие. The article considers the formation of the ability to choose methods of music education for future teachers of music. The ability to choose teaching methods is an integrated skill, the main for the formation of methodological competence of masters of music specialties. This competence characterizes the student as a knowledgeable applicant who performs professionally-oriented tasks, having different methods and innovative technologies of self-improvement. The basis for the implementation of effective positive conditions for the professional training of masters of arts in the choice of teaching methods is a block of disciplines of professionally oriented cycle: "methods of teaching disciplines qualifications","qualification workshop","pedagogical practice" and others.