Перегляд за Автор "Харченко, О. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументПедагогічні умови виховання толерантності на уроках музики в шкільній практиці(Донбаський державний педагогічний університет, 2021) Беземчук, Л. В.; Харченко, О. О.; Свиридов, А. О.Виховання толерантнсті в в шкільній практиці, на думку автора, слід починати з створення умов для ціннісного, власного ставлення молоді до сприймання кращих зразків світової культурної спадщини. Актуальними формами стають проведення уроків-діалогів, уроків-дискусій, позакласних заходів полікультурного спрямування, на яких учні можуть вільно висловлювати своє ставлення до творів мистецтва представників різних етнічних груп; брати участь в різноманітних творчих колективах тощо. Воспитание толерантности в школьной практике, по мнению автора, следует начинать с создания условий для ценностного, личностного отношения молодежи к восприятию лучших образцов мировой культурной наследия. Актуальными формами становятся проведение уроков-диалогов, уроков-дискуссий, внеклассных мероприятий поликультурного направления, на которых учащиеся могут свободно выражать свое отношение к произведениям искусства представителей разных этнических групп; участвовать в различных творческих коллективах и т.д. Education of tolerance in school practice, according to the author, should be to begin with creation of conditions for value, own relation young people to the perception of the best examples of world culture heritage. Topical forms are lessons-dialogues, lessons-discussions, extracurricular activities of multicultural areas in which students are free to express themselves attitude to works of art of different ethnic groups groups; participate in various creative teams, etc.
- ДокументПІДГОТОВКА МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ МУЗИКИ ДО ВИБОРУ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ В УМОВАХ МАГІСТРАТУРИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-13) Харченко, О. О.; Шан, ЛіУ статті розглянуто формування уміння вибору методів музичного навчання для майбутніх вчителів музичного мистецтва. Уміння вибору методів навчання є інтегрованим умінням, основним для формування методичної компетентності магістрів музичних фахів. Ця компетентність характеризує студента як обізнаного здобувача, що виконує професійно-орієнтовані завдання, володіючи різними методиками та інноваційними технологіями самовдосконалення. Базою для реалізації ефективних позитивних умов професійної підготовки магістрів мистецьких фахів до вибору методів навчання є блок дисциплін професійно орієнтованого циклу: "методика викладання дисциплін кваліфікації", "практикум за кваліфікацією", "педагогічна практика" та інші. В статье рассмотрено формирование умения выбора методов музыкального обучения для будущих учителей музыкального искусства. Умение выбора методов обучения является интегрированным умением, основным для формирования методической компетентности магистров музыкальных специальностей. Эта компетентность характеризует студента как осведомленного соискателя, выполняющего профессионально-ориентированные задачи, обладая различными методиками и инновационными технологиями самосовершенствования. Базой для реализации эффективных положительных условий профессиональной подготовки магистров художественных специальностей к выбору методов обучения является блок дисциплин профессионально ориентированного цикла: "методика преподавания дисциплин квалификации","практикум по квалификации","педагогическая практика" и другие. The article considers the formation of the ability to choose methods of music education for future teachers of music. The ability to choose teaching methods is an integrated skill, the main for the formation of methodological competence of masters of music specialties. This competence characterizes the student as a knowledgeable applicant who performs professionally-oriented tasks, having different methods and innovative technologies of self-improvement. The basis for the implementation of effective positive conditions for the professional training of masters of arts in the choice of teaching methods is a block of disciplines of professionally oriented cycle: "methods of teaching disciplines qualifications","qualification workshop","pedagogical practice" and others.