Перегляд за Автор "Філоненко, Д."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРОЗВИТОК СПОСТЕРЕЖЛИВОСТІ В ХОДІ НАВЧАЛЬНИХ ЕКСКУРСІЙ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Філоненко, Д.У публікації розглянуто розвиток спостережливості в ході навчальних екскурсій. Процес ознайомлення дитини з навколишнім середовищем починається з відчуття та сприйняття усього того, що її оточує. Саме тому дуже важливим є формування спостережливості в учнів початкової школи, що є найбільш розвиненою формою довільного сприйняття. Зазначено, що процес спостереження за об’єктами природи відіграє важливу роль у вирішенні низки освітніх та виховних завдань, що безпосередньо впливають на формування здібностей молодшого школяра, на його усебічний розвиток, становлення його особистості. Завдання вчителя, зробити цей процес невимушеним, цікавим, пізнавальним та результативним. Найвищий рівень спостережливості в учнів можливо сформувати, застосовуючи дослідницький метод, що передбачає вияв творчої активності школярів, а результатом такої діяльності буде активне пізнавальне ставлення до довкілля, уміння спостерігати. The publication examines the development of observation during educational excursions. The process of familiarizing the child with the environment begins with the feeling and perception of everything that surrounds him. That is why it is very important to form observation in elementary school students, which is the most developed form of arbitrary perception. It is noted that the process of observing natural objects plays an important role in solving a number of educational and educational tasks that directly affect the formation of the abilities of a junior high school student, his comprehensive development, the formation of his personality. The teacher's task is to make this process relaxed, interesting, informative and productive. The highest level of observation in students can be formed by applying research a method that involves the manifestation of creative activity of schoolchildren, and the result of such activity will be an active cognitive attitude to the environment, the ability to observe.
- ДокументТвори про Лесю Українку в колі читання молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-12) Філоненко, Д.У статті автор охарактеризував твори про Лесю Українку в колі читання молодших школярів. Видатна українська поетеса Леся Українка займає значне місце в українській культурі. Знайомитися із життєвим шляхом поетеси можна за допомогою дитячої літератури. В науковій роботі запропоновано добір такого матеріалу та його аналіз. В статье автор охарактеризовал произведения о Лесе Украинке в круге чтения младших школьников. Выдающаяся украинская поэтесса Леся Украинка занимает значительное место в украинской культуре. Знакомиться с жизненным путем поэтессы можно с помощью детской литературы. В научной работе предложено отбор такого материала и его анализ. In the article the author characterized works about Lesya Ukrainka in the reading circle of elementary school students. The outstanding Ukrainian poetess Lesya Ukrainka occupies a significant place in Ukrainian culture. You can get to know the poetess's life through children's literature for children. The research paper proposes the selection of such material and its analysis.