Перегляд за Автор "Трефілова, К. І."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМЕТОДИ, ЗАСОБИ НАВЧАННЯ ТА ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ, ЩО СПРИЯЮТЬ ФОРМУВАННЮ МАТЕМАТИЧНОЇ МОВИ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Трефілова, К. І.; Моторіна, В. Г.Для підвищення рівня математичної грамотності учнів необхідно формувати їх математичну мову, що можливо лише при створенні необхідних умов, при застосуванні певної методики. Для досягнення цієї мети ми розробили перелік різноманітних методів, засобів навчання та форм організації діяльності учнів, комплексне застосування яких вчителем сприятиме формуванню математичної мови школярів при вивченні математики. To increase the level of mathematical literacy of students it is necessary to form their mathematical language, which is possible only if the necessary conditions are created, when applying a certain methodology. In order to achieve this goal, we have developed a list of different methods, teaching aids and forms of organizing students’ activities, the comprehensive use of which the teacher will facilitate the formation of the mathematical language of students in the study of mathematics.
- ДокументРОЗВИТОК МАТЕМАТИЧНОГО МОВЛЕННЯ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ТЕОРЕМ І НАВЧАННЯ ЇХ ДОВЕДЕННЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Трефілова, К. І.У статті розглянуто оволодіння математичним мовленням, що є необхідною умовою розуміння суті навчального матеріалу, його осмислення і усвідомлення, що, у свою чергу, є умовою набуття навичок практичного застосування знань у житті. Визначено ефективний для розвитку математичного мовлення спосіб організації процесу вивчення теорем та навчання їх доведенню. В статье рассмотрено овладение математической речью, что является необходимым условием понимания сути учебного материала, его осмысление и осознание, что, в свою очередь, является условием приобретения навыков практического применения знаний в жизни. Определен эффективный для развития математического речи способ организации процесса изучения теорем и обучение их доказыванию. The article considers the mastery of mathematical speech, which is a necessary condition for understanding the essence of educational material, its comprehension and awareness, which, in turn, is a condition for acquiring skills of practical application of knowledge in life. The purpose of our work is: to determine effective for development mathematical speech is a way of organizing the process of studying theorems and learning to prove them. The article deals with the mastery of mathematical speech, which is a prerequisite for understanding the essence of the learning material, its comprehension and awareness, which in turn is a condition for the acquisition of skills for the practical application of knowledge in life. An effective way of organizing the process of learning theorems and learning to prove them is determined for the development of mathematical speech.