Перегляд за Автор "Топчий, М. С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументФОРМУВАННЯ ДОСЛІДНИЦЬКИХ УМІНЬ УЧНІВ ПРИ ДОВЕДЕННІ НЕРІВНОСТЕЙ В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Топчий, М. С.У статті розглянуто формування дослідницьких уміннь в учнів, це є доведення нерівностей, подано основні методи та підібрана система завдань на доведення нерівностей і запропоновані методичні рекомендації до їх використання, спрямовані на формування в учнів елементів дослідницької діяльності. В статье рассмотрены исследовательские умения учащихся, это доказательство неравенств, представлены основные методы и подобрана система задач на доказательство неравенств и предложены методические рекомендации к их использованию, направленные на формирование элементов исследовательской деятельности. The article deals with the research skills of pupils, this is the proof of inequalities, the basic methods are presented and a system of tasks for proving inequalities is selected and methodological recommendations for their use, aimed at forming elements of research activity are offered.
- ДокументІСТOPIЯ ВИНИКНЕННЯ НЕPIВНOСТЕЙ В МАТЕМАТИЦІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-14) Топчий, М. С.; Сіра, І. Т.У тезах розкрито ґенезу історичного виникнення нерівностей в математиці. При цьому важливо зберігати зв’язність та логіку подання матеріалу. Для досягнення мети в роботі пропонується теоретичне обґрунтування історичних аспектів виникнення нерiвностей курсу алгебри та початків аналізу. Обґрунтовано, що нерівності складають одну з основних змістовних лiнiй шкільного курсу математики. The thesis describes the genesis of the historical emergence of inequalities in mathematics. In doing so, it is important to maintain the coherence and logic of the presentation of the material. In order to achieve this goal, we propose a theoretical substantiation of the historical aspects of the emergence of inequalities in the course of algebra and the beginnings of analysis. It is substantiated that inequalities constitute one of the main content lines of the school mathematics course.