Перегляд за Автор "Терно, А. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЕКОНОМІЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ В КОНТЕКСТІ САМООСВІТИ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2016-06-01) Терно, А. В.В статті розкривається тема економічного виховання учнівської молоді в контексті самоосвіти. Самоосвіта - наріжний камінь самовдосконалення учнів, розширення їх потреб та інтересів, шлях до кар’єрного зростання. В результаті аналізу було виявлено, що вчителі економіки через систему інноваційних уроків для додаткового опрацювання тем пропонують учням економічні енциклопедії, словники, довідники, цікаву сучасну економічну літературу, дають чіткі рекомендації, як працювати з нею, вміти виділяти основне, аналізувати його з позицій осмислення і узагальнення. Економічна освіта виступає невід’ємною складовою виховання майбутнього громадянина. Саме виховання свідомих громадян, здатних прийняти раціональні та ефективні, рішення під час реалізації як особистих економічних інтересів, так і економічних інтересів соціальної спільноти та країни в загалом, врешті-решт сприятиме розвитку економічно потужної та політично незалежної Української держави. В статье раскрывается тема экономического воспитания учащейся молодежи в контексте самообразования. Самообразование - краеугольный камень самосовершенствования учащихся, расширение их потребностей и интересов, путь к карьерному росту. В результате анализа было выявлено, что учителя экономики через систему инновационных уроков для дополнительной проработки темы предлагают ученикам экономические энциклопедии, словари, справочники, интересную современную экономическую литературу, дают четкие рекомендации, как работать с ней, уметь выделять основное, анализировать его с позиций осмысления и обобщения. Экономическое образование выступает неотъемлемой составляющей воспитания будущего гражданина. Именно воспитание сознательных граждан, способных принять рациональные и эффективные, решения при реализации как личных экономических интересов, так и экономических интересов социальной общности и страны в целом, в конце концов будет способствовать развитию экономически мощного и политически независимого Украинского государства. The article reveals the theme of economic education of pupils in the context of self-education. Self-education is a cornerstone of self-improvement of pupils, increase their needs and interests, the path to career growth. The analysis revealed that teachers of Economics through the system of innovative lessons for further study topics offer students economic encyclopedias, dictionaries, reference books, interesting modern economic literature, give clear recommendations on how to work with it, to be able to identify the main, to analyze it from the standpoint of understanding and theorizing. Economic education is an integral part of the education of the future citizen. It is the upbringing of conscious citizens, able to make rational and effective decisions as private economic interests and the economic interests of the social community and the country as a whole, in the end will contribute to the development of an economically strong and politically independent Ukrainian state.
- ДокументЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД ПРОГНОЗУВАННЯ ПОТРЕБИ У РОБОЧІЙ СИЛІ В КОНТЕКСТІ ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ПЕРСПЕКТИВ ТРАНСФОРМАЦІЇ ЗАЙНЯТОСТІ В УКРАЇНІ(ФОП Андреев К. В., 2016-06-24) Терно, А. В.У статті досліджено європейський досвід прогнозування потреби в робочій силі в контексті формування інноваційних перспектив трансформації зайнятості. Проаналізовано європейські підходи до прогнозування навиків та кваліфікацій. Обґрунтовано необхідність удосконалення сучасної практики прогнозування в Україні з урахуванням можливостей формування інноваційних перспектив трансформації зайнятості. Визначено основні напрями запровадження європейського досвіду прогнозування в Україні на основі налагодження інституційної взаємодії основних стейкхолдерів процесу прогнозування. В статье исследованы европейский опыт прогнозирования потребности в рабочей силе в контексте формирования инновационных перспектив трансформации занятости. Проанализированы европейские подходы к прогнозированию навыков и квалификаций. Обоснована необходимость совершенствования современной практики прогнозирования в Украине с учетом возможностей формирования инновационных перспектив трансформации занятости. Определены основные направления внедрения европейского опыта прогнозирования в Украине на основе налаживания институционального взаимодействия основных стейкхолдеров процесса прогнозирования. This article studies the European experience of workforce demand forecasting in the context of innovative prospects for transformation of employment. It analyzes the European approaches to forecasting skills and qualifications. The article justifies the need of improving current practices of forecasting in Ukraine taking into consideration the creation of innovative prospects for transformation of employment. It defined the core areas of application of the European experience in forecasting in Ukraine on the basis of establishing institutional interaction between the main stakeholders in the forecasting process.