Перегляд за Автор "Старікова, Л. П."
Зараз показано 1 - 6 з 6
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДосвід здійснення міждисциплінарної інтеграції у процесі підготовки фахівців дошкільної освіти на кафедрі і методики викладання природничо-математичних дисциплін у дошкільній, початковій і спеціальній освіті(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Мітра, 2021-03-31) Іонова, О. М.; Партола, В. В.; Старікова, Л. П.У статті визначено напрями здійснення міждисциплінарної інтеграції у процесі підготовки фахівців дошкільної освіти. Акцентовано увагу на значенні діяльності за виділеними напрямами для навчання майбутніх фахівців. Обґрунтовано впровадження міждисциплінарної інтеграції як умови реалізації інтегрованого підходу у закладах вищої освіти. В статье определены направления осуществления междисциплинарной интеграции в процессе подготовки специалистов дошкольного образования. Акцентировано внимание на значении деятельности по выделенным направлениям для обучения будущих специалистов. Обоснованно внедрения междисциплинарной интеграции как условия реализации интегрированного подхода в учреждениях высшего образования. The article identifies areas for interdisciplinary integration in the training of preschool education. Emphasis is placed on the importance of activities in selected areas for the training of future professionals. The introduction of interdisciplinary integration as a condition for implementing an integrated approach in higher education institutions is substantiated.
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОЄКТІВ ДЛЯ ОЗНАЙОМЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ З РІДНИМ КРАЄМ(Східноукраїнська організація «Центр педагогічних досліджень», 2021-05-07) Старікова, Л. П.Стаття знайомить дітей старшого дошкільного віку з рідним краєм з використанням проєктів, які є важливим напрямом роботи з огляду на оновлення підходів до виховання дитини, формування основ патріотизму, розширення знань про соціум тощо. Статья знакомит детей старшего дошкольного возраста с родным краем с использованием проектов, которые являются важным направлением работы с учетом обновления подходов к воспитанию ребенка, формирования основ патриотизма, расширения знаний о социуме и т. д. The article introduces older preschool children to their native land using projects, which is an important area of work, taking into account the renewal of approaches to the education of children, the formation of patriotism, expanding knowledge about the society, etc.
- ДокументМетодичні рекомендації до проведення експерименту «Школа професійного зростання» (День у школі) для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти зі спеціальності 013 – Початкова освіта(ПП «Стиль-Издат», 2020) Гавриш, І. В.; Довженко, Т. О.; Небитова, І. А.; Партола, В. В.; Старікова, Л. П.; Ушмарова, В. В.; Філатова, Л. С.; Шишенко, В. О.Методичні рекомендації складено на основі 4-річного експериментального проєкту «Школа професійного зростання» (День у школі), до якого було залучено професорсько-викладацький склад кафедр факультету початкового навчання. Підготовлені матеріали призначено для супроводу перебування (педагогічної практики) здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти один день на тиждень у закладах загальної середньої освіти й охоплюють дисципліни педагогічного та природничо-математичного циклів. У методичних рекомендаціях наведено програми практикумів та розкрито особливості поєднання практичної підготовки здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти у закладах загальної середньої освіти з паралельним вивченням дисциплін у закладах вищої освіти. Призначено для викладачів закладів вищої освіти та здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти. Методические рекомендации составлены на основе 4-летнего экспериментального проекта «Школа профессионального роста» (День в школе), к которому был привлечен профессорско-преподавательский состав кафедр факультета начального обучения. Подготовленные материалы предназначены для сопровождения пребывания (педагогической практики) соискателей первого (бакалаврского) уровня высшего образования один день в неделю в заведениях общего среднего образования и охватывают дисциплины педагогического и естественно математического циклов. В методических рекомендациях приведены программы практикумов и раскрыты особенности сочетания практической подготовки соискателей первого (бакалаврского) уровня высшего образования в заведениях общего среднего образования параллельным изучением дисциплин в высших учебных заведениях. Предназначено для преподавателей заведений высшего образования и соискателей первого (бакалаврского) уровня высшего образования. Methodical recommendations are made on the basis of 4-year-old of the experimental project "School of Professional Growth" (Day at School), in which the teaching staff of the departments of the faculty was involved primary education. Prepared materials are intended for support stay (pedagogical practice) of the first (bachelor's) applicants level of higher education one day a week in general secondary education institutions and cover disciplines of pedagogical and natural-mathematical cycles.The methodical recommendations present the programs of workshops and are revealed features of the combination of practical training of the first applicants (bachelor's) level of higher education in general secondary education institutions with parallel study of disciplines in higher education institutions. Designed for teachers of higher education institutions and applicants for the first (bachelor's) level higher education.
- ДокументМультимедійні технології у музичній освіті молодших школярів(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Козорог, М.; Штурхецька, С.; Старікова, Л. П.Розкрито упровадження мультимедійних технологій, спрямованих на оновлення форм і методів музичного навчання у початковій школі, формування системи знань молодших школярів у галузі музичного мистецтва як засобу розуміння й пізнання світу. Комп’ютер виступає як електронний асистент у навчальному процесі. Учитель в умовах застосування мультимедійних технологій стає не джерелом інформації, а організатором навчально-пізнавальної діяльності школярів. Раскрыто внедрения мультимедийных технологий, направленных на обновление форм и методов музыкального обучения в начальной школе, формирование системы знаний младших школьников в области музыкального искусства как средства понимания и познания мира. Компьютер выступает как электронный ассистент в учебном процессе. Учитель в условиях применения мультимедийных технологий становитсяявляется не источником информации, а организатором учебно-познавательной деятельности школьников. The introduction of multimedia technologies aimed at updating forms and methods of music education in elementary school, formation of the system of knowledge of younger students in the field of music as a means of understanding and knowledge of the world are disclosed. The computer acts as an electronic assistant in the learning process. The teacher becomes a multimedia technology not the source of information, but the organizer of educational and cognitive activities of students.
- ДокументІнноваційні технології ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з природою рідного краю(Харківський національний університет радіоелектроніки, 2020-02-14) Старікова, Л. П.Розкрито важливість застосування інноваційних педагогічних технологій для ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з природою рідного краю. Ефективне розв’язання цього завдання на сьогоднішньому етапі розвитку освіти в Україні можливе за умов зміни педагогічних методик. Раскрыта важность использования инновационных педагогических технологий для ознакомления детей старшего дошкольного возраста с природой родного края. Эффективное решение этого задания на сегодняшнем этапе развития образования в Украине возможно при условии изменения педагогических методик. The article discusses the use of innovative technologies in the process of familiarizing children of senior preschool age with their native land. The ways of formation of knowledge of senior preschool children about their native land are highlighted.
- ДокументІнноваційні технології ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з природою рідного краю(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019) Кисельова, І. О.; Старікова, Л. П.У статті розкрито важливість застосування інноваційних педагогічних технологій для ознайомлення дітей старшого дошкільного віку з природою рідного краю. Ефективне розв'язання цього завдання на сьогоднішньому етапі розвитку освіти в Україні можливе за умов зміни педагогічних методик. В статье раскрыта важность использования инновационных педагогических технологии для ознакомления детей старшего дошкольного возраста с природой родного края. Эффективное решение этого задания на сегодняшнем этапе развития образования в Украине возможно при условии изменения педагогических методик. The article discusses the use of innovative technologies in the process of familiarization children of senior preschool age with their native land. The ways of formation of knowledge of senior preschool children about their native land are highlighted.