Перегляд за Автор "Сиволапова, Є."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОЗНАЙОМЛЕННЯ З ПОЗИЦІЙНОЮ ДЕСЯТКОВОЮ СИСТЕМОЮ ЧИСЛЕННЯ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Сиволапова, Є.У публікації досліджено знайомство з позиційною десятковою системою числення у початковій школі, яка є однією з найбільш поширених і загально прийнятих систем числення у світі та важливим здобутком учнів початкової школи. Закріпити і систематизувати знання учнів про десяткову систему числення, способи утворення чисел, про позиційне значення цифри у запису чисел, закріпити вміння визначати розрядний і класовий склад числа дозволяє застосування конструктора Lego. Зазначено, що робота з освітнім конструктором Legо дозволяє навчати учнів через активну, захоплюючу діяльність, у формі пізнавальної гри. Взаємодія з конструктором дає змогу і отримувати знання, і розвиватись. The publication examines familiarity with the positional decimal number system in primary school, which is one of the most widespread and generally accepted number systems in the world and an important achievement of primary school students. Consolidate and systematize students' knowledge of the decimal system counting, ways of forming numbers, about the positional value of a number in writing numbers, to consolidate the ability to determine the digit and class composition of a number allows the use of the Lego constructor. It is noted that working with the Lego educational constructor allows you to teach students through an active, exciting activity in the form of an educational game. Interaction with the designer allows both to gain knowledge and to develop.
- ДокументРОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗА ДОПОМОГОЮ STEM-ОСВІТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Сиволапова, Є.У публікації розглянуто розвиток творчих здібностей молодших школярів за допомогою STEM-освіти. Уроки та інші форми навчання із використанням STEM-підходів стають ідеальним середовищем, в якому діти можуть сміливо шукати альтернативні рішення, покращувати власну здатність до аналізу, оцінки, креативно вирішувати проблеми та застосовувати нові ідеї. STEM-підходи, такі як проєктна робота, дослідницькі завдання та спільна творча діяльність, стимулюють самостійність та ініціативу учнів. Зазначено, що STEM-освіта є потужним засобом розвитку творчих здібностей дитини, що дає можливість підготувати її до сучасного високо технологічного світу, продемонструвати власні знання та вміння у тому вигляді, який вона обере сама, розкрити свій потенціал та здібності. The publication examines the development of creative abilities of younger schoolchildren with the help of STEM education. Lessons and other forms of learning using STEM approaches are becoming an ideal environment in which children can boldly look for alternative solutions, improve their ability to analyze, evaluate, creatively solve problems and apply new ideas. STEM approaches, such as project work, research tasks and collaborative creative activities, stimulate students' independence and initiative. It is noted that STEM education is a powerful means of developing creative abilities child, which gives an opportunity to prepare him for the modern high-tech world, to demonstrate his own knowledge and skills in the way he chooses, to reveal his potential and abilities.
- ДокументУроки дизайну та технологій як засіб розвитку учня початкової школи(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-12) Сиволапова, Є.Автором проаналізовано уроки дизайну та технологій як засіб розвитку учня початкової школи. Уроки дизайна та технології мають на меті безпосередню підготовку до життя через навчання поширеним ручним навичкам, що привчають до майбутніх хатніх справ чи певної професійної діяльності. Учні розвивають мислення, концентрують увагу, координують свої дії, оволодівають технологіями обробки різних матеріалів, набувають досвіду раціонального використання вторинних матеріалів. Автором проанализировано уроки дизайна и технологий как средство развития ученика начальной школы. Уроки дизайна и технологии имеют целью непосредственную подготовку к жизни через обучение распространенным ручным навыкам, приучают к будущим домашним делам или определенной профессиональной деятельности. Ученики развивают мышление, концентрируют внимание, координируют свои действия, овладевают технологиями обработки различных материалов, приобретают опыт рационального использование вторичных материалов. The author analyses design and technology lessons as a means of development for the primary school pupil. Design and technology lessons aim at direct preparation for life by teaching common manual skills, accustoming them to future household chores or certain professional activities. Pupils develop their thinking, concentrate, coordinate their actions, learn techniques for processing different materials and gain experience in the rational use of recycled materials.