Перегляд за Автор "Пліско, Л. О."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ РЕСУРСІВ YOUTUBE ДЛЯ НАВЧАННЯ ШКОЛЯРІВ ПРОГРАМУВАННЮ ІГОР(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Олефіренко, Н. В.; Пліско, Л. О.У статті розглянуто, що використання інформаційно-комунікаційних технологій, застосування мультимедіа технологій в освітньому процесі, зростання ролі візуального ряду при ознайомленні з інформацією призвело до суттєвого змінення ролі наочності, й зокрема, ролі відео в освітньому процесі загальноосвітньої школи. Відеоматеріали можуть реалізовувати всі дидактичні функції. Один із джерел навчального відео – соціальна мережа YouTube. Учні вдаються до цієї соціальної мережі при виконанні домашніх завдань, при підготовці до іспитів і контрольних робіт, а також для більш глибокого пізнання питань, що їх цікавлять. Відеоресурси на YouTube-каналах, присвячених вивченню програмування, надають можливість школярам познайомитися з різними технологіями створення комп’ютерних ігор. В статье рассмотрено,что использование информационно-коммуникационных технологий, применение мультимедиа технологий в образовательном процессе, возрастание роли визуального ряда при ознакомлении с информацией привело к существенному изменение роли наглядности, и в частности, роли видео в образовательном процессе общеобразовательной школы. Видеоматериалы могут реализовывать все дидактические функции. Один из источников учебного видео – социальная сеть YouTube. Ученики прибегают к этой социальной сети при выполнении домашних заданий, при подготовке к экзаменам и контрольным работам, а также для более глубокого познания вопросов, которые их интересуют. Видеоресурсы на YouTube каналах, посвященных изучению программирования, позволит школьникам познакомиться с различными технологиями создания компьютерных игр. The article considers the use of information and communication technologies, the use of multimedia technologies in the educational process, the growing role of the visual series in reading information has led to a significant change in the role of clarity, and in particular the role of video in the educational process. Videos can implement all didactic functions. One of the sources of the training video is the social network YouTube. Students resort to this social network when doing homework, preparing for exams and tests, as well as for a deeper understanding of the issues that interest them. Video resources on YouTube channels dedicated to the study of programming will provide students with an opportunity to learn about different technologies for creating computer games.
- ДокументОНЛАЙН ПІДТРИМКА САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНЯ З ОВОЛОДІННЯ ОСНОВАМИ ОБ’ЄКТНО ОРІЄНТОВАНОГО ПРОГРАМУВАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Пліско, Л. О.У статті розглянуто технології навчання. Завдяки розвитку цифрових технологій звичайне навчання конкретного предмета змінило свій формат. Набуло поширення навчання в режимі «онлайн», або дистанційне. У шкільній інформатичній освіті однією з найбільш важких тем є об’єктно орієнтоване програмування. Опанування програмуванням не може обмежуватися вивченням теоретичного матеріалу, воно потребує практики, самостійного розв’язання тренувальних вправ. Одними з ефективних засобів, здатних допомогти в організації самостійної роботи учня з програмування, є онлайнові тренажери, які і пропонують завдання для розв’язання, і здійснюють правильність їх виконання. Можна сподіватися, що учень, який випробував свої програмістські вміння у процесі роботи з одним тренажером, відчуватиме задоволення від власного успіху у подоланні труднощів і матиме стимул знаходити й інші тренажери та сервіси, працюючи з якими зможе вдосконалювати набуті навички. В статье рассмотрены технологии обучения. Благодаря развитию цифровых технологий обычное обучение конкретного предмета изменило свой формат. Получило распространение обучение в режиме «онлайн», или дистанционное. В школьном информационном образовании одной из самых трудных тем является ориентированное программирование. Овладение программированием не может ограничиваться изучением теоретического материала, оно требует практики, самостоятельного решения тренировочных упражнений. Одним из эффективных средств, способных помочь в организации самостоятельной работы ученика по программированию, является онлайновые тренажеры, которые предлагают задания для решения и осуществляют правильность их выполнения. Можно надеяться, что ученик, испытав свои программистские навыки в процессе работы с одним тренажером, почувствует удовлетворение от собственного успеха в преодолении трудностей и будет иметь стимул находить и другие тренажеры и сервисы, работа с которыми сможет совершенствовать приобретенные навыки. This article looks at learning technologies. The development of digital technology has changed the format of conventional teaching of a particular subject. Online or distance learning has become more widespread. In school information education one of the most difficult topics is oriented programming. The mastery of programming cannot be limited to the study of theoretical material, it requires practice, independent solution of training exercises. One of the most effective tools to help students work independently on programming is online simulators which offer exercises to solve and ensure that they are done correctly. It is hoped that the student, having tested his or her programming skills in one simulator, will feel satisfied with his or her own success in overcoming difficulties and will be motivated to find other simulators and services to improve the acquired skills.