Перегляд за Автор "Пащенко, А. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАЛЬТЕРНАТИВНІ МЕТОДИКИ РОЗВИТКУ ВІДЧУТТЯ РИТМУ У ЕСТРАДНИХ СПІВАКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди; Миколаївський національний університет імені В. О. Сухомлинського, 2023-03-24) Васильєва, О. В.; Пащенко, А. В.У статті розкрито альтернативні методики розвитку відчуття ритму у естрадних співаків, що існують у зарубіжній вокальній практиці; схарактеризовано використання методу коннакол у практиці вдосконалення відчуття ритму; висвітлено методику вокальної імпровізації Боба Столоффа; розглянуто систему Бенні Греба Rhytmic Alphabet. The article covers alternative techniques for developing a sense of rhythm in pop singers, describes the use of the Konnakol method in improving rhythm perception in vocal practice, highlights Bob Stoloff's technique of vocal improvisation, and discusses Benny Greb's Rhythmic Alphabet system utilized.
- ДокументОсобливості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціальної адаптації першокласників із сімей «групи соціального ризику» до умов загальноосвітнього навчального закладу(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2016-05-17) Пащенко, А. В.Розкриті особливості професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до соціальної адаптації першокласників із сімей «групи соціального ризику» до умов загальноосвітнього навчального закладу. Раскрыты особенности профессиональной подготовки будущих социальных педагогов к социальной адаптации первоклассников из семей «группы социального риска» к условиям общеобразовательного учебного заведения.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ ПЕРШОКЛАСНИКІВ ІЗ СІМЕЙ «ГРУПИ СОЦІАЛЬНОГО РИЗИКУ» ДО УМОВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Видавництво «Мітра», 2015-11-24) Пащенко, А. В.Досліджуються особливості соціально-педагогічної адаптації першокласників із сімей «групи соціального ризику» до умов загальноосвітнього навчального закладу. Исследуются особенности социально-педагогической адаптации первоклассников из семей «группы социального риска» к условиям общеобразовательного учебного заведения.