Перегляд за Автор "Пахомова, Л. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗАСТОСУВАННЯ ВІРТУАЛЬНИХ ДОШОК ДЛЯ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В НУШ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-16) Пахомова, Л. В.; Ялліна, В. Л.У публікації проаналізовано роль та місце онлайн дошок у проєктній діяльності в умовах дистанційного навчання. Їх використання сприяє структуруванню та поданню результатів навчання в різних формах; розвиває вміння спільної діяльності в хмарному середовищі. Ознайомлення вчителів з можливостями використання дошок Scrum і Kanban спростить їм підготовку до проведення проєктів в умовах дистанційного навчання. Зазначено основні труднощі, з якими доводиться стикатися педагогам під час реалізації проєктної діяльності в умовах тривалого дистанційного навчання. The publication analyses the role and place of online whiteboards in project activities in distance learning. Their use contributes to the structuring and presentation of learning outcomes in various forms; develops the ability to work together in a cloud environment. Familiarising teachers with the possibilities of using Scrum and Kanban boards will make it easier for them to prepare for projects in distance learning. The main difficulties faced by teachers in implementing project activities in the context of long-term distance learning are outlined.
- ДокументРозвиток інклюзивного підходу до організації роботи закладів дошкільної та середньої освіти у контексті освітніх інновацій у підготовці педагогічних кадрів(Педагогічні науки : періодичний науковий журнал, 2019-11-20) Григоренко, В. Л.; Пахомова, Л. В.; Шевченко, Н. О.У статті репрезентовано результати теоретичного аналізу процесу розвитку інклюзивного підходу до організації роботи закладів освіти у контексті освітніх інновацій у підготовці майбутніх вихователів дітей дошкільного віку та вчителів початкової школи. Встановлено, що впровадження такого підходу в Україні потребує концептуальної зміни філософії освіти і методології підготовки педагогічних кадрів, що зумовлює постійний пошук і реалізацію інноваційних педагогічних технологій, зокрема таких, як тренінг, менторинг, тьюторинг, коучинг, що розвивають у майбутнього педагога здатність створювати простір рівних, підтримуючи толерантне ставлення до дітей різних категорій, у тому числі дітей з інвалідністю. У ході експериментального дослідження стану готовності майбутніх фахівців до впровадження інновацій в умовах інклюзивної освіти доведено необхідність наближення реалій професійної підготовки вихователів та вчителів до умов майбутньої професійної діяльності в інклюзивному освітньому середовищі шляхом впровадження квазіпрофесійних технологій. В статье представлены результаты теоретического анализа процесса развития инклюзивного подхода к организации работы учреждений образования в контексте образовательных инноваций в подготовке будущих воспитателей детей дошкольного возраста и учителей начальной школы. Установлено, что внедрение такого подхода в Украине требует концептуального изменения философии образования и методологии подготовки педагогических кадров, что приводит к постоянному поиску и реализации инновационных педагогических технологий, таких, как тренинг, менторинг, тьюторинг, коучинг, развивающие у будущего педагога способность создавать пространство равных, поддерживая толерантное отношение к детям разных категорий, в том числе детей с инвалидностью. В ходе экспериментального исследования состояния готовности будущих специалистов к внедрению инноваций в условиях инклюзивного образования доказана необходимость приближения реалий профессиональной подготовки воспитателей и учителей к условиям будущей профессиональной деятельности в инклюзивной образовательной среде путем внедрения квазипрофессиональных технологий. The article presents the results of the theoretical analysis of the development of an inclusive ap-proach to the organization of educational institutions work in the context of educational innovations in the training of future kindergarten teachers and elementary school teachers. It was determined that the implementation of such an approach in Ukraine requires a conceptual change of the philosophy of education and methodology of teaching staff training, which determines the constant search and implemen-tation of innovative pedagogical technologies, such as training, mentoring, tutoring, coaching. They develop the future teacher’s ability to create an atmosphere in which children are equal, supporting a tolerant attitude towards children of various categories, including children with disabilities. In the course of an experimental study of future specialists’ readiness to implement innovations in the context of in-clusive education, the necessity of approaching the realities of the professional training of kindergarten teachers and educators to the conditions of the future professional activity in the inclusive educational environment by introducing quasi-professional technologies was proved.