Перегляд за Автор "Олексенко, А."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументОсобливі освітні потреби дитини як орієнтир перебудови системи дошкільної освіти в Україні(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-19) Олексенко, А.У статті зазначено, що сьогодні становлення інклюзивного підходу в освіті вимагає докорінної перебудови світогляду освітянської спільноти, батьків, усього суспільства, створення сприятливих освітніх умов для будь-яких категорій дітей. Одним з основних суб’єктів діяльності з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти виступає вихователь закладу дошкільної освіти, який має отримати відповідні знання та уміння, оволодіти інклюзивною компетентністю. В статье указано, что сегодня становления инклюзивного подхода в образовании требует коренной перестройки мировоззрения образовательного сообщества, родителей, всего общества, создания благоприятных образовательных условий для любых категорий детей. Одним из основных субъектов деятельности с детьми с особыми образовательными потребностями в условиях инклюзивного образования выступает воспитатель заведения дошкольного образования, который должен получить соответствующие знания и умения, овладеть инклюзивной компетентностью. The article states that today the formation of an inclusive approach in education requires a radical restructuring of the worldview of the educational community, parents, society as a whole, the creation of favorable educational conditions for all categories of children. One of the main subjects of activity with children with special educational needs in the conditions of inclusive education is an educator of a preschool institution, who must acquire the relevant knowledge and skills to master inclusive competence.