Перегляд за Автор "Ніжевська, Т. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМетодика навчання хлопчиків 8 років вмінням керувати основними параметрами рухів(Health, sport, rehabilitation, 2018) Мірошниченко, В. І.; Ніжевська, Т. В.; Крилова, М. О.У данній статті автор вдосконалив методику навчання хлопчиків 8 років вмінням керувати основними параметрами рухів. Було визначено вплив співвідношень спеціальних вправ, спрямованих на рівень вмінь хлопчиків 8 років керувати рухами у просторі, за часом і за ступенем м’язових зусиль. Обгрунтовано моделі залежності показників керування рухами у хлопчиків 8 років від співвідношення часу виконання спеціальних вправ. В данной статье автор усовершенствовал методику обучения мальчиков 8 лет умением управлять основными параметрами движений. Было определено влияние соотношений специальных упражнений, направленных на уровень умений мальчиков 8 лет управлять движениями в пространстве, по времени и по степени мышечных усилий. Обоснованно модели зависимости показателей управления движениями у мальчиков 8 лет от соотношения времени выполнения специальных упражнений. In this article, the author improved the method of teaching boys 8 years old with the ability to control the basic parameters of movements. It was determined the effect of the correlation of special exercises aimed at the level of 8-year-old boys' skills in controlling movements in space, in time and in the degree of muscular effort. Grounded model of dependence of the indicators of motion control in boys 8 years of age on the ratio of the time for performing special exercises.
- ДокументМетодика формування рухових навичок учнів початкової школи(Health, sport, rehabilitation, 2018) Мірошніченко, В. І.; Ніжевська, Т. В.; Протасенко, А. В.В даній статті автор вдосконалив методику формування рухових навичок в учнів початкової школи. Було визначено вплив різних сполучень умов виконання вправ на процес формування рухових навичок в акробатиці (на прикладі перекиду вперед). Обгрунтовано моделі залежності рівня навченості досліджуваної вправи від різних сполучень умов їх виконання. Розглянуті оптимальні варіанти умов формування рухової навички перекиду вперед з урахуванням раціонального сполучення кількості повторень вправ, тривалістю перерви між уроками і повтореннями. Результати дослідження дають можливість вчителю фізичної культури оптимізувати процес навчання руховим діям, більш раціонально використовувати час уроку, підвищити його загальну та моторну щільність. В данной статье автор усовершенствовал методику формирования двигательных навыков у учащихся начальной школы. Было определено влияние различных сочетаний условий выполнения упражнений на процесс формирования двигательных навыков в акробатике (на примере кувырка вперед). Обоснованно модели зависимости уровня обученности исследуемой упражнения от различных сочетаний условий их выполнения. Рассмотрены оптимальные варианты условий формирования двигательного навыка кувырка вперед с учетом рационального сочетания количества повторений упражнений, продолжительностью перерыва между уроками и повторениями. Результаты исследования дают возможность учителю физической культуры оптимизировать процесс обучения двигательным действиям, более рационально использовать время урока, повысить его общую и моторную плотность. In this article, the author improved the method of forming motor skills in elementary school students. It was determined the effect of various combinations of exercise conditions on the process of the formation of motor skills in acrobatics (for example, roll forward). Grounded models of dependence of the level of learning of the studied exercise on various combinations of conditions for their implementation.The optimal variants of the conditions for the formation of the motor skills of a roll forward are considered, taking into account the rational combination of the number of repetitions of exercises, the duration of the break between lessons and repetitions. The results of the study allow the teacher of physical culture to optimize the process of learning motor actions, more efficiently use the time of the lesson, to increase its overall and motor density.