Перегляд за Автор "Нарожна, С."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЛінгвістична природа синонімів та їхня роль в увиразненні мовлення школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-12) Нарожна, С.В статті розглянуто лексичні синоніми. Синоніми урізноманітнюють мовлення й передають найточніші змістові відтінки, відіграють величезну роль у стилістиці. В статье рассмотрены лексические синонимы. Синонимы разнообразят речь и передают точные содержательные оттенки, играют огромную роль в стилистике. The article deals with lexical synonyms. Synonyms diversify speech and convey precise meaningful connotations and play a huge role in stylistics.
- ДокументОРГАНІЗАЦІЯ ДОМАШНЬОЇ РОБОТИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ПРИ ВИВЧЕННІ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Нарожна, С.У публікації досліджено організацію домашньої роботи молодших школярів при вивченні математики. Домашні завдання є органічним продовженням навчальної роботи в школі. У ході домашньої роботи закріплюються знання та уміння, формуються навички, створюються умови для тренування дітей в самостійному застосуванні набутих знань. Зазначено, що для ефективності домашньої самостійної роботи необхідно привчати учнів до раціонального використання часу, застосування прийомів самоорганізації, самоперевірки і самоконтролю, які є складниками ключової компетентності уміння вчитися. The publication examines the organization of homework of junior high school students when studying mathematics. Homework is an organic continuation of academic work at school. In the course of homework, knowledge and skills are consolidated, skills are formed, and conditions are created for training children in the independent application of acquired knowledge. It is noted that for the effectiveness of independent homework, it is necessary to accustom students to the rational use of time, the use of self-organization techniques, self-examination and self-control, which are components of the key competence of the ability to learn.