Перегляд за Автор "Мінькова, В."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументІнклюзивне вивчення курсів природничої галузі в Новій українській школі: виклики воєнного часу(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024-05-04) Мінькова, В.У статті розглянуто інклюзивне вивчення курсів природничої галузі в Новій українській школі, що має на меті забезпечення рівного доступу до якісної освіти всіх учнів, незалежно від їхніх особливостей та потреб. Одне з першочергових завдань під час воєнного стану – створення безпечного освітнього середовища та забезпечення педагогіки партнерства між усіма учасниками навчального процесу. Зазначено, що забезпечення інклюзивного вивчення курсів природничої галузі вимагає від вчителів гнучкості, толерантності та готовності створювати безбар’єрне навчальне середовище для всіх учнів. Врахування цих аспектів та розробка стратегій для подолання викликів може допомогти забезпечити ефективне інклюзивне навчання в умовах воєнного конфлікту. The article discusses the inclusive study of science courses at the New Ukrainian School, which aims to ensure equal access to quality education for all students, regardless of their characteristics and needs. One of the primary tasks during martial law is to create a safe educational environment and ensure a pedagogy of partnership between all participants in the educational process. It is noted that ensuring inclusive study of science courses requires teachers to be flexible, tolerant and ready to create a barrier-free learning environment for all students. Considering these aspects and developing strategies to overcome the challenges can help ensure effective inclusive education in the context of military conflict.