Перегляд за Автор "Мільковська, Т."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументЗасвоєння вимови слів, які розрізняються місцем наголосу в українській і російській мовах(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-12) Мільковська, Т.Автором у статті було проаналізовано підручники української мови для 1–4 класів шкіл з російською мовою навчання з метою визначення кількісного та якісного складу представлених там українських слів, що різняться місцем наголосу з відповідними російськими. Автором в статье были проанализированы учебники украинского языка для 1–4 классов школ с русским языком обучения с целью определения количественного и качественного состава представленных там украинских слов, различающихся местом ударения с соответствующими российскими. The author analyzes the textbooks of the Ukrainian language for grades 1–4 of schools with Russian as the language of instruction in order to determine the quantitative and qualitative composition of the Ukrainian words presented there, which differ in emphasis from the corresponding Russian.
- ДокументОРФОГРАФІЧНИЙ РОЗБІР ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ГРАМОТНОГО ПИСЬМА В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Мільковська, Т.У публікації розглянуто формування навичок грамотного письма в учнів початкових класів. З метою формування навичок грамотного письма у учнів початкової школи було розроблено комплекс завдань орфографічного розбору. Зазначено, що метою навчання орфографії є формування у учнів міцних навичок правопису. Для досягнення цієї мети у процесі навчання необхідно створити умови, які сприятимуть освоєнню того складного виду діяльності, як орфографічно правильне письмо. The publication examines the formation of competent writing skills in primary school students. In order to form the skills of competent writing in primary school students, a complex of spelling analysis tasks was developed. It is noted that the purpose of teaching spelling is to form strong spelling skills in students. To achieve this goal in the learning process, it is necessary to create conditions that will facilitate the mastery of such a complex activity as orthographically correct writing.