Перегляд за Автор "Матющенко, Є. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМ. К. Ганді : початок боротьби за всарадж (гомруль)(ХНПУ імені Г. С. Сковороди ; ХНУ імені В. Н. Каразіна, 2018-03-29) Матющенко, Є. В.Оригінальність–доля богів. Вона недоступна навіть святим. Ідеї Могандаса Карамчанда Ганді (1869-1948) не були виключно його авторськими знахідками. Розробляючи свою найоригінальнішу концепцію ненасильницьких прямих дій, Ганді неодноразово посилався на попередників–Льва Толстого, Генрі Торо, а також на Нагірну проповідь і священні тексти індуїзму. Оригинальность- судьба богов. Она недоступна даже святым. Идеи Могандаса Карамчанда Ганди (1869-1948) не были исключительно его авторскими находками. Разрабатывая свою оригинальную концепцию ненасильственных прямых действий, Ганди неоднократно ссылался на предшественников - Льва Толстого, Генри Торо, а также на Нагорную проповедь и священные тексты индуизма. Originality is the fate of the gods. It is inaccessible even to saints. The ideas of Mogandas Karamchand Gandhi (1869-1948) were not exclusively his copyright finds. In developing his original concept of non-violent direct action, Gandhi repeatedly referred to the predecessors - Leo Tolstoy, Henry Thoreau, as well as to the Sermon on the Mount and the sacred texts of Hinduism.
- ДокументТеорія громадянської непокори Мохандаса Карамчанда Ганді в Південній Африці та його відносини з Германом Калленбахом(ХНУ імені В. Н. Каразіна, ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-04-28) Матющенко, Є. В.Підводячи підсумки, слід зазначити, що відносини М. К. Ганді з Г. Калленбахом створювали більші можливості в реалізації й розвитку теорії громадської непокори. Важливим аргументом залишається той факт, що Ганді був «подразником» для багатьох впливових людей. Саме таких відносин не вистачає нашому суспільству та іншим спільнотам, де можна розвивати та примножувати досягнення великого філософа. Подводя итоги, следует отметить, что отношения М. К. Ганди с Г. Калленбахом создавали большие возможности в реализации и развитии теории гражданского неповиновения. Важным аргументом остается тот факт, что Ганди был «раздражителем» для многих влиятельных людей. Именно таких отношений не хватает нашему обществу и другим сообществам, где можно развивать и приумножать достижения великого философа. Summing up, it should be noted that the relationship of M.K. Gandhi and G. Callenbach created great opportunities for realizing and developing the theory of civil disobedience. An important argument remains the fact that Gandhi was a "stimulus" for many influential people. It is precisely these relationships that our society and other communities lack, where it is possible to develop and increase the achievements of the great philosopher.