Перегляд за Автор "Маркіна, Н. В."
Зараз показано 1 - 7 з 7
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИХОВНИЙ ЗМІСТ МУЗИКОТЕРАПІЇ(Всесвітнє наукове ноосферно-онтологічне товариство, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, ГО «Фонд розвитку науки та освіти «ІНТЕЛЕКТ», 2021) Маркіна, Н. В.У роботі розкриваються вплив мистецтва та музики на людину в лікувальній та педагогічній практиці. Уточнюються поняття музикотерапія, її методи, форми, засоби та як вона впливає на емоційнопочуттєву сферу і фізіологічний стан людини. Розглядаються техніки музикотерапії які застосовують на заняттях. The paper highlights the impact of art and music on people medical and pedagogical practice. The concept is revealed / musictherapy, methods, forms, means and how it affects the emotional sensory sphere and physiological state of people. Techniques are considered musictherapy used in the classroom.
- ДокументЕмоційне здоров’я особистості(Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця, 2020-12-18) Маркіна, Н. В.В статті розглянуто емоційне здоров'я особистості. Життя людини неможливе без емоцій. Людина не тільки сприймає навколишній світ, але й впливає на нього. До всіх предметів та явищ у неї є певне ставлення, яке виявляється у емоціях. В статье рассмотрено эмоциональное здоровье личности. Жизнь человека невозможна без эмоций. Человек не только воспринимает окружающий мир, но и влияет на него. Ко всем предметам и явлениям у нее есть определенное отношение, проявляющееся в эмоциях. This article looks at the emotional health of the individual. Human life is not possible without emotions. A person not only perceives the world around her, but also influences it. To all objects and phenomena she has a certain attitude manifested in emotions.
- ДокументМузикотерапія як засіб гармонійного розвитку молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Мітра, 2021-03-31) Маркіна, Н. В.У статті розкрито зміст та основи застосування музикотерапії як засобу гармонійного розвитку молодших школярів. Розглянуто наукові підходи видатних учених щодо використання у навчальному процесі музики з терапевтичною метою. Музика як ритмічний подразник стимулює фізіологічні процеси організму, що відбуваються ритмічно як у руховій, так і вегетативній сфері. В статье раскрыто содержание и основы применения музыкотерапии как средства гармоничного развития младших школьников. Рассмотрены научные подходы выдающихся ученых по использованию в учебном процессе музыки с терапевтической целью. Музыка как ритмический раздражитель стимулирует физиологические процессы организма, происходящие ритмично как в двигательной, так и вегетативной сфере. The article reveals the content and basics of music therapy application as a means of harmonious development of younger schoolchildren. The scientific approaches of prominent scientists on the use of music for therapeutic purposes in the educational process are considered. Music as a rhythmic stimulus stimulates physiological processes of the organism, which occur rhythmically in both motor and vegetative spheres.
- ДокументРобота над втіленням художнього образу вокального твору як засіб формування творчої самостійності майбутнього викладача музичного мистецтва(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Маркіна, Н. В.; Ткаченко, М. О.В статті запропоновано методи роботи над втіленням художнього образу вокального твору як одного із засобів формування творчої самостійності майбутнього викладача музичного мистецтва. В статье предложены методы работы над воплощением художественного образа вокального произведения как одного из средств формирования творческойсамостоятельности будущего преподавателя музыкального искусства.The article proposes methods of the working on the embodiment of the artistic image of the vocal work as one of the means of the forming the creative independence of the future teacher of the music.
- ДокументСистема вищої освіти у Франції(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2017-04-21) Маркіна, Н. В.; Лук’янченко, О. МВ статті досліджено особливості системи вищої освіти сучасної Франції Розкрито основні напрямки та специфіку музичної освіти. В статье исследованы особенности системы высшего образования современной Франции Раскрыты основные направления и специфику музыкального образования. The article explores the features of the higher education system of modern France. The main directions and specifics of music education are disclosed.
- ДокументТворча самостійність як необхідна умова підготовки майбутнього викладача мистецьких дисциплін(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Маркіна, Н. В.У статті на основі аналізу базових категорій розкрито суть творчої самостійності як складової виконавської майстерності викладача мистецьких дисциплін. Проаналізовано наукові уявлення, щодо суті та змісту цього феномену, виокремлено методи, які сприяють формуванню творчої самостійності майбутнього фахівця. В статье на основе анализа базовых категорий раскрыта суть творческой самостоятельности как составляющей исполнительского мастерства преподавателя художественных дисциплин. Проанализированы научные представления, касающиеся сути и содержания этого феномена, выделены методы, способствующие формированию творческой самостоятельности будущего специалиста. In the article, based on the analysis of the basic categories, the essence of the creative independence as a component of the performing skills of the teacher of the artistic disciplines is revealed. The scientific ideas concerning the essence and content of this phenomenon are analyzed, methods that contribute to the formation of the creative independence of the future specialist are singled out.
- ДокументФОРМУВАННЯ ЕМОЦІЙНОГО ЗДОРОВ’Я ДІТЕЙ ЗАСОБАМИ МУЗИКОТЕРАПІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020) Маркіна, Н. В.У статті розглядається поняття «музикотерапія» та її позитивний вплив на емоційно-почуттєву сферу, інтелектуальні здібності, психотерапевтичний і фізіологічний стан людини. В статье рассматривается понятие «музыкотерапия» и ее положительное влияние на эмоционально-чувственную сферу, интеллектуальные способности, психотерапевтическое и физиологическое состояние человека. The article considers the concept of "music therapy" and its positive influence on the emotional and sensory sphere, intellectual abilities, psychotherapeutic and physiological state of man.