Перегляд за Автор "Лінь, Ваньі"
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПРОЦЕСІ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ ЗДОБУВАЧІВ-ІНОЗЕМЦІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-02-23) Васильєва, О.; Лінь, ВаньіУ статті розглянуто особливості використання технологій дистанційного у процесі вокальної підготовки здобувачів-іноземців; схарактеризовано інструменти дистанційного навчання, уживані у підготовці вокалістів; розглянуто засоби вокальної підготовки в умовах дистанційного навчання. The article examines the peculiarities of using distance learning technologies in the process of vocal training for foreign students. The tools of distance learning used in vocal training are characterized and the means of vocal training in the context of distance learning are discussed.
- ДокументВокальні вправи і розвиток голосового апарату студентів факультету мистецтв на заняттях постановки голосу(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-06-07) Лінь, Ваньі; Слепцова, О. В.В доповіді проаналізовано досвід використання вокальних вправ на заняттях з постановки голосу у майбутніх викладачів мистецтв для всебічного розвитку елементів вокальної техніки. В докладе проанализирован опыт использования вокальных упражнений на занятиях по постановке голоса в будущих преподавателей искусств для всестороннего развития элементов вокальной техники. The report analyzes the experience of using vocal exercises in voice training for future art teachers for the full development of vocal techniques.
- ДокументТворчо-виконавська підготовка майбутнього вчителя музичного мистецтва(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, 2019-12-23) Калініна, С. В.; Лінь, Ваньі; Беземчук, Л. В.У статті здійснюється огляд наукових праць, присвячених питанням професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва; подаються концепції сучасних вітчизняних вчених і дослідників у галузі мистецької та музично-педагогічної освіти, розкриваються актуальні аспекти творчо-виконавської підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. В статье осуществляется обзор научных работ, посвященных вопросам профессиональной подготовки будущих учителей музыкального искусства; подаются концепции современных отечественных ученых и исследователей в области художественного и музыкально-педагогического образования, раскрываются актуальные аспекты творческо-исполнительской подготовки будущего учителя музыкального искусства. The article reviews the scientific work devoted to the professional training of future teachers of music; conceptions of modern domestic scientists and researchers in the field of art and music-pedagogical education are presented, actual aspects of creative and performing training of the future teacher of music art are revealed.
- ДокументФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ-ІНОЗЕМЦІВ У ПРОЦЕСІ ВОКАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ ЯК НАУКОВА ПРОБЛЕМА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022-05-12) Лінь, ВаньіУ публікації проаналізовано формування міжкультурної компетентності здобувачів-іноземців у процесі вокальної підготовки. Значення міжкультурної компетентності полягає у налагоджені міжкультурного діалогу, успішність якого залежить від рівня розвитку вміння сторін комунікувати та розуміти погляди інших людей. Компетентнісний рівень вокальної підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва забезпечується в процесі викладання навчальної дисципліни «Постановка голосу», яка входить до нормативної частини навчальних планів здобувачів вищої освіти бакалаврського та магістерського рівнів. The publication analyzes the formation of intercultural competence of foreign applicants in the vocal process preparation The importance of intercultural competence lies in the establishment of intercultural dialogue, the success of which depends on the level of development of the parties' ability to communicate and understand the views of other people. The competent level of vocal training of the future music teacher is ensured in the process of teaching the educational discipline "Voice Production", which is included in the normative part of the curricula of higher education applicants at the bachelor's and master's levels.