Перегляд за Автор "Леонова, Т."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВзаємодія Нової української школи та сім'ї на засадах педагогіки партнерства(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-12) Леонова, Т.В статті розкрито взаємодію Нової української школи та сім'ї на засадах педагогіки партнерства. Педагогіка партнерства ґрунтується на ідеях діалогу, рівності й співпраці. Вона є складовою Концепції Нової української школи і спрямована на те, щоб побудувати довіру між школою, дітьми та батьками. В статье раскрыто взаимодействие Новой украинской школы и семьи на принципах педагогики партнерства. Педагогика партнерства основывается на идеях диалога, равенства и сотрудничества. Она является составной Концепции Новой украинской школы и направлена на то, чтобы построить доверие между школой, детьми и родителями. The article reveals the interaction between the New Ukrainian school and the family on the principles of partnership pedagogy. Partnership pedagogy is based on the ideas of dialogue, equality and cooperation. It is part of the New Ukrainian School Concept and aims to build trust between the school, children and parents.
- ДокументФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ ГРАМОТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Леонова, Т.У публікації розглянуто формування екологічної грамотності здобувачів початкової освіти у процесі вивчення курсу «Я досліджую світ». Зазначено, що під час засвоєння курсу учні дізнаються про різноманітність видів тварин і рослин та їхнє середовище існування, суть екологічних проблем та вплив своїх дій на навколишнє середовищ, що сприяє формуванню позитивного ставлення до природи, бажанню її охороняти, раціонально використовувати природні ресурси та прагненні екологічної стабільності у світі. The publication examines the formation of environmental literacy of students of primary education in the process of studying the course "I explore the world". It is noted that while learning the course, students will learn about the variety of species of animals and plants and their habitats, the essence of environmental problems and the impact of their actions on the environment, which contributes to the formation of a positive attitude towards nature, the desire to protect it, rational use of natural resources and aspirations for ecological stability in the world.