Перегляд за Автор "Ларіна, Е. Р."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументНАПРЯМКИ ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ В СЛУЖБІ ЗАЙНЯТОСТІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-11-20) Ларіна, Е. Р.У статті розглянуто оптимізацію профорієнтаційної роботи, щоб створююти такі передумови розвитку професійної орієнтації: спрямованість системи професійної орієнтації населення, зокрема молоді, яка навчається, на поточні та перспективні потреби ринку праці; посилення зв᾽язків між підприємствами, установами, організаціями та навчальними закладами щодо проведення профорієнтації; проведення системної профорієнтації учнів випускних класів загальноосвітніх навчальних закладів на вибір професій, затребуваних на ринку праці України; модернізація форм роботи з різними категоріями населення, застосування сучасних інформаційно-комунікаційних та дистанційних технологій у професійній орієнтації. Основними суб᾽єктами впливу профорієнтаційної роботи є: інваліди, учасники АТО, учнівська молодь та їх батьки, випускники професійно-технічних та закладів вищої освіти. В статье рассмотрена оптимизация профориентационной работы для создания таких предпосылок развития профессиональной ориентации: направленность системы профессиональной ориентации населения, в частности молодежи, которая учится на текущие и перспективные потребности рынка труда; усиление связей между предприятиями, учреждениями, организациями и учебными заведениями по проведению профориентации; проведение системной профориентации учащихся выпускных классов общеобразовательных учебных заведений на выбор профессий, востребованных на рынке труда Украины; модернизация форм работы с различными категориями населения, применения современных информационно-коммуникационных и дистанционных технологий в профессиональной ориентации. Основными субъектами влияния профориентационной работы являются: инвалиды, участники АТО, учащаяся молодежь и их родители, выпускники профессионально-технических и высших учебных заведений. The article considers the optimization of vocational guidance work to create such prerequisites for the development of vocational guidance: focusing the system of vocational guidance of the population, in particular young people who study on current and future needs of the labor market; strengthening ties between enterprises, institutions, organizations and educational institutions to conduct vocational guidance; conducting systematic vocational guidance for students of graduating classes of general educational institutions to choose professions in demand on the labor market. The main subjects of influence of vocational guidance work are: disabled people, ATO participants, students and their parents, graduates of vocational and higher education institutions.
- ДокументПідготовка майбутніх соціальних працівників до профорієнтаційної роботи у центрах зайнятості(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-27) Ларіна, Е. Р.; Василенко, О. М.У статті на основі аналізу наукової літератури, практики підготовки майбутніх соціальних працівників до профорієнтаційної роботи у центрах зайнятості висвітлено мету, завдання, особливості та зміст компонентів цієї підготовки. Підготовку майбутніх соціальних працівників до профорієнтаційної роботи у центрах зайнятості розглядаємо як інтегративну здатність особистості до організації та надання соціальних послуг на основі сформованості професійних компетенцій, особистісно-професійних якостей, професійно-необхідних цінностей і спрямованості на профорієнтаційну діяльність. В статье на основе анализа научной литературы, практики подготовки будущих социальных работников к профориентационной работы в центрах занятости освещены цели, задачи, особенности и содержание компонентов этой подготовки. Подготовку будущих социальных работников к профориентационной работе в центрах занятости рассматриваем как интегративную способность личности к организации и предоставлению социальных услуг на основе сформированности профессиональных компетенций, личностно-профессиональных качеств, профессионально необходимых ценностей и направленности на профориентационную деятельность.The article, based on the analysis of the scientific literature, the practice of training future social workers for career guidance work in employment centers, highlights the purpose, objectives, features and content of the components of this training. The definition of this training as an integrative ability of an individual to organize and provide social services on the basis of the formation of professional competencies, personal and professional qualities, professionally necessary values and focus on professional activity is also given.