Перегляд за Автор "Лаврухіна, В. В."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМОЖЛИВОСТІ АРТ-ТЕРАПІЇ В КОРЕКЦІЇ ЕМОЦІЙНОГО СТАНУ ОСОБИСТОСТІ ДОШКІЛЬНИКА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Лаврухіна, В. В.; Давидова, М. О.У публікації розглянуто застосування арт-терапевтичних методів у роботі з дошкільниками. Арт-терапія – це синтез декількох галузей наукових знань: медицини, педагогіки, психології та мистецтва. Зазначено, що доречним у дошкільному віці є використання групових та індивідуальних форм арт-терапії, що відповідають поставленим завданням. Перевагами в застосуванні арт-терапії в роботі з дошкільниками є такі: простота та легкість у застосуванні технік; зацікавленість та інтерес дітей у ході процесу арт-терапії; значна ефективність терапії. Арт-терапія допомагає знижувати негативні реакції, розвиває в дітей дошкільного віку інтелект і формує досвід соціальної взаємодії, допомагає їм подолати внутрішні психологічні бар'єри. The publication examines the use of art therapy methods in working with preschoolers. Art therapy is a synthesis of several fields of scientific knowledge: medicine, pedagogy, psychology and art. It is noted that it is appropriate in preschool age to use group and individual forms of art therapy that correspond to the assigned tasks. The advantages of using art therapy in working with preschoolers are as follows: simplicity and ease of application of techniques; children's interest in the art therapy process; significant effectiveness of therapy. Art therapy helps reduce negative reactions, develops intelligence in preschool children and forms the experience of social interaction, helps them overcome internal psychological barriers.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ТЕАТРАЛЬНИХ ІГРАШОК В ОСВІТНЬМУ ПРОЦЕСІ СУЧАСНОГО ЗДО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Лаврухіна, В. В.; Кордубан, М. В.У публікації розглянуто використання театральних іграшок в освітньому процесі сучасного закладу дошкільної освіти. Іграшка є універсальним засобом розвитку дітей дошкільної освіти. Зазначено, що використання театральних іграшок створює великі виховні можливості в освітньому процесі сучасного ЗДО, сприяє стрімкому інтелектуальному й емоційному розвитку дошкільників, дозволяє моделювати нові соціальні ситуації, розкриває творчій потенціал кожної дитини. The publication examines the use of theatrical toys in the educational process of a modern preschool education institution. The toy is a universal tool for the development of preschool children. It is noted that the use of theatrical toys creates great educational opportunities in the educational process of modern preschools, contributes to the rapid intellectual and emotional development of preschoolers, allows modeling new social situations, and reveals the creative potential of each child.
- ДокументПРОБЛЕМА АДАПТАЦІЇ ПЕРСОНАЛУ В КОМПАНІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-05-21) Лаврухіна, В. В.Стаття присвячена проблемі адаптації нових співробітників. Визначено заходи, які скоротять тривалість адаптаційного періоду новачка, підвищать ефективність його роботи, сприятимуть покращенню психологічного клімату в колективі. The article is devoted to the problem of adaptation of new employees. Measures have been identified that will shorten the length of the newcomer's adaptation period, increase the efficiency of his work, and contribute to the improvement of the psychological climate in the team.
- ДокументФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ЗДОРОВ’Я ДОШКІЛЬНИКА В УМОВАХ ПАРТНЕРСТВА З РОДИНОЮ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-13) Лаврухіна, В. В.У статті розглянута основа формування сучасної особистості та її повноцінний і правильний фізичний розвиток і здоров’я. Формування фізичної культури – це піклування про здоров’я і захист життя як найвищої цінності, а потім, система роботи, що забезпечує злагоду фізичного розвитку і духовного життя, багатогранної діяльності людини. Заклад дошкільної освіти зобов’язаний стати "школою здорового способу життя" не тільки для дошкільнят, а й для їхніх батьків. Для правильної організації фізичного виховання дитини, необхідно створити сприятливе середовище не тільки в освітній організації, але і в сім'ї. В статье рассмотрена основа формирования современной личности и ее полноценное и правильное физическое развитие и здоровье. Формирование физической культуры – это забота о здоровье и защита жизни как высшей ценности, а затем, система работы, которая обеспечивает согласие физического развития и духовной жизни, многогранной деятельности человека. Заведение дошкольного образования обязано стать "школой здорового образа жизни" не только для дошкольников, но и для их родителей. Для правильной организации физического воспитания ребенка, необходимо создать благоприятную среду не только в образовательной организации, но и в семье. The article considers the basis of the formation of the modern personality and its full and correct physical development and health. The formation of physical culture is the care for health and protection of life as the highest value, and then, the system of work that ensures the harmony of physical development and spiritual life, the multifaceted activities of man. The preschool is committed to becoming a "healthy lifestyle school" not only for preschoolers but also for their parents. For the proper organization of physical education of the child, it is necessary to create favorable environment not only in the educational organization, but also in the family.