Перегляд за Автор "Коц, А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРеалізація індивідуальних освітніх траєкторій розвитку дітей молодшого шкільного віку з особливими освітніми потребами(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-12) Коц, А.В статті розглянуто індивідуальні освітні траєкторії, які відіграють провідну роль в освітньому процесі дітей молодшого шкільного віку, що мають особливі освітні потреби і надають змогу пристосувати освітнє середовище до потреб кожного учня. В статье рассмотрены индивидуальные образовательные траектории, которые играют ведущую роль в образовательном процессе детей младшего школьного возраста, имеющие особые образовательные потребности и дают возможность приспособить образовательную среду с потребностями каждого ученика. The article looks at individual educational trajectories that play a leading role in the educational process of primary school children who have special educational needs and make it possible to tailor the educational environment to the needs of each pupil.
- ДокументФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВОЇ ГРАМОТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-05-23) Коц, А.У публікації досліджено формування фінансової грамотності учнів початкової школи на уроках математики. Фінансова грамотність є основною життєвою навичкою для участі в сучасному суспільстві. Зазначено, що наявність завдань з економічним змістом під час уроків математики у початковій школі сприяє отриманню основ фінансової грамотності, вносить практичну спрямованість та реалізує впровадження Концепції «Нова українська школа» щодо формування однієї з базових компетентностей – підприємливості та фінансової грамотності. The publication examines the formation of financial literacy of elementary school students in mathematics lessons. Financial literacy is a basic life skill to participate in modern society. It is noted that the presence of tasks with an economic content during mathematics lessons in primary school contributes to the acquisition of the basics of financial literacy, brings a practical orientation and implements the implementation of the "New Ukrainian School" Concept regarding the formation of one of the basic competencies - entrepreneurship and financial literacy.