Перегляд за Автор "Карпенко, А. А."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ З ПРОФІЛАКТИКИ ЖОРСТОКОЇ ПОВЕДІНКИ ПІДЛІТКІВ У ЗЗСО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-27) Карпенко, А. А.У статті розглянуто проблеми організації та здійснення соціально-педагогічної діяльності з профілактики жорстокої поведінки підлітків у ЗЗСО. Теоретичний аналіз сутності і особливостей соціально-педагогічної діяльності з профілактики жорстокої поведінки підлітків у ЗЗСО стали підставою для розробки та теоретичного обґрунтування комплексної програми соціально-педагогічної діяльності з профілактики жорстокої поведінки підлітків у закладах загальної середньої освіти. Метою комплексної програми є знизити схильність підлітків до жорстокої поведінки. Реалізація розробленої комплексної програми у закладах загальної середньої освіти дозволить сформувати навички безконфліктної поведінки підлітків, схильних до проявів жорстокості. В статье рассмотрены проблемы организации и осуществления социально-педагогической деятельности по профилактике жестокого обращения подростков в учреждениях общего среднего образования. Теоретический анализ сущности и особенностей социально-педагогической деятельности по профилактике жестокого обращения подростков в учреждениях общего среднего образования стали основанием для разработки и теоретического обоснования комплексной программы социально-педагогической деятельности по профилактике жестокого обращения подростков в учреждениях общего среднего образования. Целью комплексной программы является снизить склонность подростков к жестокому обращению. Реализация разработанной комплексной программы в учреждениях общего среднего образования позволит сформировать навыки бесконфликтного поведения подростков, склонных к проявлениям жестокости. The article considers the problems of organization and implementation of socio-pedagogical activities for the prevention of adolescent abuse in ZSSO. Theoretical analysis of the essence and features of socio-pedagogical activities for the prevention of adolescent abuse in ZSSO became the basis for the development and theoretical substantiation of the complex program of social and pedagogical activity on prevention of cruel behavior of teenagers in establishments of general secondary education. The purpose of the comprehensive program is to reduce the propensity of adolescents to abuse. The implementation of the developed comprehensive program in general secondary education institutions will allow to form the skills of conflict-free behavior of adolescents prone to violence.
- ДокументСучасна інформаційна війна: політологічний аналіз(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Карпенко, А. А.У роботі досліджується проблемне поле сучасної інформаційної війни, зокрема, визначається зміст його категоріально-понятійного апарату, провідними елементами якого є поняття «інформація», «інформаційний простір», «інформаційна політика», «інформаційна війна». Визначаються особливості зарубіжних та вітчизняних концепцій інформаційної війни. У контексті функціонування інформаційного простору України здійснюється аналіз прояву двох провідних груп стратегій і тактик, притаманних сучасній інформаційній війні (опанування чужим інформаційним простором та захист власного). The study explores the problematic field of information warfare, in particular, the content of its categorical-conceptual apparatus is determined, the leading elements of which are the concepts of "information", "information space", "information policy", "information war". There are determined peculiarities of foreign and domestic concepts of information warfare. In the context of the functioning of the information space of Ukraine, the analysis of the manifestation of two leading groups of strategies and tactics inherent in modern information warfare (mastering someone else's information space and protecting one's own) is carried out.