Перегляд за Автор "Кайдалова, Л. Г."
Зараз показано 1 - 9 з 9
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВИКОРИСТАННЯ ІДЕЙ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО ПРИ ОРГАНІЗАЦІЇ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ДІТЬМИ-СИРОТАМИ (50 – 80-ТІ РР. ХХ СТОЛІТТЯ)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-09-27) Кайдалова, Л. Г.; Штефан, Л. А.Стаття присвячена питанням використання ідей В. О. Сухомлинського при організації соціально-педагогічної діяльності з дітьми сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування, в 50 – 80-ті рр. ХХ століття. З‟ясовано, що в процесі організації зазначеної діяльності фахівці активно вивчали праці В. О. Сухомлинського, використовували мету та завдання, сформульовані педагогом, залучали громадськість до організації соціально-педагогічної діяльності, використовували форми та методи роботи з батьками, запропоновані й апробовані в діяльності Павлиської школи, В. О. Сухомлинським. The article is devoted to the issues of the use of V. O. Sukhomlynsky's ideas in the organization of social and pedagogical activity with orphans and children deprived of parental care in the 50's - 80's of the XXth century. It has been found out that in the process of organizing social and pedagogical activity, experts actively studied the works of V. O. Sukhomlynsky, used the purpose and tasks formulated by the pedagogue, involved the public in the organization of social and pedagogical activity, used forms and methods of work with parents, proposed and tested by V. O. Sukhomlynsky in the Pavlysh Secondary School.
- ДокументДидактичні системи та педагогічні технології у вищій освіті(Національний фармацевтичний університет, 2021) Кайдалова, Л. Г.; Науменко, Н. В.; Романовська, О. О.У методичних рекомендаціях представлено основні положення та вимоги щодо організації, змісту практичних занять студентів. Матеріал подано відповідно до навчальної програми з дидактичних систем та педагогічних технологій у вищій освіті для здобувачів вищої освіти освітньої програми "Педагогіка вищої школи". Завдання складені з урахуванням вимог до формування професійної компетентності майбутніх викладачів закладів вищої освіти. Методичні рекомендації призначені для аудиторної роботи здобувачів вищої освіти спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки", освітньої програми "Педагогіка вищої школи". В методических рекомендациях представлены основные положения и требования по организации, содержанию практических занятий студентов. Материал представлен в соответствии с учебной программой по дидактическим системам и педагогическим технологиям в высшем образовании для соискателей высшего образования образовательной программы "Педагогика высшей школы". Задания составлены с учетом требований к формированию профессиональной компетентности будущих преподавателей высшего образования. Методические рекомендации предназначены для аудиторной работы соискателей высшего образования специальности 011 "Образовательные, педагогические науки", образовательной программы "Педагогика высшей школы". The guidelines present the main provisions and requirements for the organization, the content of practical exercises for students. The material is presented in accordance with the curriculum on didactic systems and pedagogical technologies in higher education for graduate students of the educational program "Pedagogy of Higher Education". The tasks are made taking into account the requirements for the formation of professional competence of future teachers of higher education. Methodological recommendations are designed for classroom work of applicants for higher education specialty 011 "Educational, pedagogical sciences", the educational program "Pedagogy of higher education.
- ДокументМетодика викладання у вищій школі(Національний фармацевтичний університет, 2021) Кайдалова, Л. Г.; Науменко, Н. В.У методичних рекомендаціях представлено основні положення та вимоги щодо організації, змісту практичних занять здобувачів вищої освіти. Матеріал подано відповідно до навчальної програми з методики викладання у вищій школі для здобувачів вищої освіти освітньої програми "Педагогіка вищої школи". Завдання складені з урахуванням вимог до формування професійної компетентності майбутніх викладачів закладів вищої освіти. Методичні рекомендації призначені для аудиторної роботи здобувачів вищої освіти спеціальності 011 "Освітні, педагогічні науки", освітньої програми "Педагогіка вищої школи". В методических рекомендациях представлены основные положения и требования к организации, содержанию практических занятий соискателей высшего образования. Материал представлен в соответствии с учебной программой по методике преподавания в высшей школе для соискателей высшего образования образовательной программы "Педагогика высшей школы". Задания составлены с учетом требований к формированию профессиональной компетентности будущих преподавателей высшего образования. Методические рекомендации предназначены для аудиторной работы соискателей высшего образования специальности 011 "Образовательные, педагогические науки", образовательной программы "Педагогика высшей школы". The methodological recommendations present the main provisions and requirements for the organization and content of practical classes of higher education applicants. The material is presented in accordance with the curriculum on teaching methodology in higher education for candidates for higher education educational program "Pedagogy of Higher Education". The tasks are made taking into account the requirements for the formation of professional competence of future teachers of higher education. Methodological recommendations are designed for classroom work of applicants for higher education specialty 011 "Educational, pedagogical sciences", the educational program "Pedagogy of higher education.
- ДокументНАПРЯМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МЕТОДИК ВИКЛАДАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН МАГІСТРАМ ОСВІТНІХ, ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК(Національний технічний університет "ХПІ", 2021) Кайдалова, Л. Г.; Науменко, Н. В.В статті розглянуто проблеми професійної підготовки магістрів освітніх, педагогічних наук у закладах вищої освіти; досліджено теоретико-методичні засади удосконалення методик викладання навчальних дисциплін у професійній підготовці магістрів; доведено необхідність їх модернізації за рахунок впровадження інноваційних методів і технологій навчання, діалогічної взаємодії суб’єктів освітнього процесу. Реалізовано методику викладання навчальних дисциплін магістрам освітніх, педагогічних наук в умовах дистанційного навчання. В статье рассмотрены проблемы профессиональной подготовки магистров образовательных, педагогических наук в учреждениях высшего образования; исследовано теоретико-методические основы совершенствования методик преподавания учебных дисциплин в профессиональной подготовке магистров; доказана необходимость их модернизации за счет внедрения инновационных методов и технологий обучения, диалогического взаимодействия субъектов образовательного процесса. Реализовано методику преподавания учебных дисциплин магистрам образовательных, педагогических наук в условиях дистанционного обучения. The article examines the problems of professional training of masters in pedagogical sciences in higher education institutions; analyzes theoretical and methodological bases for improving the methods of teaching academic disciplines in the professional training of masters; proves the necessity of their modernization by introducing innovative methods and teaching technologies, dialogical interaction of the subjects of the educational process. Implemented the methodology of teaching academic disciplines to masters of educational, pedagogical sciences in a distance learning environment.
- ДокументПедагогіка(Національний фармацевтичний університет, 2021) Кайдалова, Л. Г.; Науменко, Н. В.У методичних рекомендаціях наведено основні положення і вимоги до організації та змісту самостійної роботи здобувачів вищої освіти. Матеріал подано відповідно до навчальної програми з педагогіки для здобувачів вищої освіти освітньої програми «Фізична терапія». Завдання складено з урахуванням вимог до формування професійної компетентності майбутніх фізіотерапевтів. Методичні рекомендації призначено для позааудиторної роботи здобувачів вищої освіти спеціальності 227 «Фізична терапія, ерготерапія» освітньої програми «Фізична терапія». В методических рекомендациях приведены основные положения и требования к организации и содержанию самостоятельной работы соискателей высшего образования. Материал представлен в соответствии с учебной программой по педагогике для соискателей высшего образования образовательной программы «Физическая терапия». Задание составлено с учетом требований к формированию профессиональной компетентности будущих физиотерапевтов. Методические рекомендации предназначены для внеаудиторной работы соискателей высшего образования специальности 227 «Физическая терапия, эрготерапия» образовательной программы «Физическая терапия». In the methodological recommendations are the basic provisions and requirements for the organization and content of independent work of higher education applicants. The material is presented in accordance with the curriculum on pedagogy for candidates for higher education of the educational program «Physical Therapy». The task is made taking into account the requirements for the formation of professional competence of future physiotherapists. Methodical recommendations are designed for extracurricular work of candidates for higher education specialty 227 «Physical therapy, occupational therapy» of the educational program «Physical therapy».
- ДокументПедагогіка(Національний фармацевтичний університет, 2021) Кайдалова, Л. Г.; Науменко, Н. В.У методичних рекомендаціях наведено основні положення та вимоги до організації, змісту семінарських занять здобувачів вищої освіти. Матеріал подано відповідно до навчальної програми з педагогіки для здобувачів вищої освіти освітньої програми "Фізична терапія". Завдання складено з урахуванням вимог до формування професійної компетентності майбутніх фізіотерапевтів. Методичні рекомендації призначено для аудиторної роботи здобувачів вищої освіти спеціальності 227 "Фізична терапія, ерготерапія" освітньої програми "Фізична терапія". В методических рекомендациях приведены основные положения и требования к организации, содержанию семинарских занятий соискателей высшего образования. Материал представлен в соответствии с учебной программой по педагогике для соискателей высшего образования образовательной программы "Физическая терапия". Задание составлено с учетом требований к формированию профессиональной компетентности будущих физиотерапевтов. Методические рекомендации предназначены для аудиторной работы соискателей высшего образования специальности 227 "Физическая терапия, эрготерапия" образовательной программы "Физическая терапия". The methodological recommendations provide the basic provisions and requirements for the organization and content of seminar classes of candidates for higher education. The material is presented in accordance with the curriculum on pedagogy for applicants for higher education educational program "Physical Therapy". The task is made taking into account the requirements for the formation of professional competence of future physiotherapists. Methodical recommendations are designed for auditory work of candidates for higher education specialty 227 "Physical therapy, occupational therapy" educational program "Physical therapy".
- ДокументПедагогіка вищої школи з педагогічною практикою(Національний фармацевтичний університет, 2021) Кайдалова, Л. Г.; Романовська, О. О.; Науменко, Н. В.У методичних рекомендаціях представлено основні положення та вимоги щодо організації, змісту практичних та семінарських занять аспірантів. Матеріал подано відповідно до навчальної програми з педагогіки вищої школи з педагогічною практикою для аспірантів. Завдання складені з урахуванням вимог до формування професійної компетентності майбутніх викладачів закладів вищої освіти. Методичні рекомендації призначені для аспірантів спеціальності 226 "Фармація, промислова фармація" "Фармація". В методических рекомендациях представлены основные положения и требования, касающиеся организации, содержания практических и семинарских занятий аспирантов. Материал представлен в соответствии с учебной программой по педагогике высшей школы педагогической практикой для аспирантов. Задания составлены с учетом требований к формированию профессиональной компетентности будущих преподавателей высшего образования. Методические рекомендации предназначены для аспирантов специальности 226 "Фармация, промышленная фармация" "Фармация". The methodological recommendations present the main provisions and requirements for the organization and content of practical and seminar classes of graduate students. The material is presented in accordance with the curriculum on pedagogy of higher education pedagogical practice for graduate students. Assignments are made taking into account the requirements for the formation of professional competence of future teachers of higher education. Methodical recommendations are designed for graduate students of specialty 226 "Pharmacy, industrial pharmacy" "Pharmacy.
- ДокументПедагогіка вищої школи з педагогічною практикою(Національний фармацевтичний університет, 2021) Кайдалова, Л. Г.; Романовська, О. О.; Науменко, Н. В.У методичних рекомендаціях представлено основні положення та вимоги щодо організації, змісту самостійної роботи аспірантів. Матеріал подано відповідно до навчальної програми з педагогіки вищої школи з педагогічною практикою для аспірантів. Завдання складені з урахуванням вимог до формування професійної компетентності аспірантів. Методичні рекомендації призначені для аспірантів спеціальності 226 "Фармація, промислова фармація", "Фармація". В методических рекомендациях представлены основные положения и требования по организации, содержанию самостоятельной работы аспирантов. Материал представлен в соответствии с учебной программой по педагогике высшей школы с педагогической практикой для аспирантов. Задания составлены на основе требований к формированию профессиональной компетентности аспирантов. Методические рекомендации предназначены для аспирантов специальности 226 "Фармация, промышленная фармация", "Фармация". In methodological recommendations are the main provisions and requirements for the organization and content of independent work of graduate students. The material is presented in accordance with the curriculum on pedagogy of higher education with pedagogical practice for graduate students. Assignments are based on the requirements for the formation of professional competence graduate students. Methodical recommendations are designed for graduate students of specialty 226 "Pharmacy, Industrial Pharmacy", "Pharmacy".
- ДокументІнтерактивні технології у підготовці магістрів фармацевтичних та медичних спеціальностей(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018) Кайдалова, Л. Г.; Дрожик, Л. В.У статті висвітлено теоретичні аспекти та практичний досвід використання інтерактивних технологій при підготовці магістрів фармацевтичних та медичних спеціальностей. Наголошено на доцільності використання інтерактивних технологій для становлення та розвитку особистості майбутнього фахівця охорони здоров’я. Висвітлено формування ключових педагогічних, психологічних, комунікативних та інших компетентностей магістрів фармацевтичних та медичних спеціальностей на прикладі педагогічних дисциплін. В статье освещены теоретические аспекты и практический опыт использования интерактивных технологий при подготовке магистров фармацевтических и медицинских специальностей. Отмечено целесообразность использования интерактивных технологий для становления и развития личности будущего специалиста здравоохранения. Рассмотрена возможность формирования ключевых педагогических, психологических, коммуникативных и других компетентностей магистров фармацевтических и медицинских специальностей на примере педагогических дисциплин. The article highlights the theoretical aspects and practical experience of using interactive technologies in preparation of masters of pharmaceutical and medical specialties. The expediency of using interactive technologies for the formation and development of the personality of the future healthcare specialist.The possibility of forming key pedagogical, psychological, communication and other competencies of masters pharmaceutical and medical specialties by example pedagogical disciplines.