Перегляд за Автор "Земцова, П."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументРекламні тексти як сфера реалізації прагматичних властивостей англійських фразеологічних одиниць(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-15) Земцова, П.В статті розглянуто рекламні тексти. З лінгвістичної точки зору реклама є особливою сферою діяльності, продуктом якої є мовленнєві твори – рекламні тексти, що являють собою цікавий об’єкт для спостережень й досліджень. Мета рекламних текстів – комунікативно-прагматична: забезпечення надійності, стійкості та ефективності процесу комунікації. В статье рассмотрены рекламные тексты. С лингвистической точки зрения реклама является особой сферой деятельности, продуктом которой являются речевые произведения – рекламные тексты, представляющие собой интересный объект для наблюдений и исследований. Цель рекламных текстов – коммуникативно-прагматическая: обеспечение надежности, устойчивости и эффективности процесса коммуникации. The article deals with advertising texts. From a linguistic point of view, advertising is a special field of activity, a product of which are speech works – advertising texts – that are an interesting object for observation and research. The purpose of advertising texts is communicative and pragmatic: to ensure reliability, sustainability and effectiveness communication process.