Перегляд за Автор "Захарова, Л. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументНАРОДНА ТВОРЧІСТЬ ЯК ЗАСІБ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський Обласний організаційно-методичний центр культури і мистецтва, 2017-06-23) Захарова, Л. В.На сучасному етапі такі науковці, як Є. Антонович, Р. Захарчук-Чугай, Т. Придатко, М. Станкевич, М. Селівачов, І. Удрис, М. Фіголь визначають народну творчість як живий феномен естетичної культури, який допомагає формувати художній смак у дітей, вчить бачити і розуміти прекрасне в навколишньому. Народна творчість це історична основа, на якій розвивалася і розвивається світова художня культура. Народна творчість включає в себе різні види художньої діяльності народу поетична творчість, театр, музика, танці, декоративно-прикладне мистецтво тощо. Звернення до творів народного мистецтва, сприймання дітьми його образної мови, окремих виразних засобів (композиції, колориту, пластики, форми, орнаменту), також засвоєння різноманітних технічних прийомів і художніх навичок традиційних видів майстерності, їхніх компонентів, способів обробки різних матеріалів, завжди є для дітей цікавою й захоплюючою справою. На современном этапе такие ученые, как Е. Антонович, Г. Захарчук-Чугай, Т. Придатко, М. Станкевич, М. Селивачев, И. Удрис, М. Фиголь определяют народное творчество как живой феномен эстетической культуры, который помогает формировать художественный вкус у детей, учит видеть и понимать прекрасное в окружающем. Народное творчество это историческая основа, на которой развивалась и развивается мировая художественная культура. Народное творчество включает в себя различные виды художественной деятельности народа поэтическое творчество, театр, музыка, танцы, декоративно-прикладное искусство и тому подобное. Обращение к произведениям народного искусства, восприятие детьми его образного языка, отдельных выразительных средств (композиции, колорита, пластики, формы, орнамента), также усвоение разнообразных технических приемов и художественных навыков традиционных видов мастерства, их компонентов, способов обработки различных материалов, всегда есть для детей интересной и увлекательной делом. At the present stage, such scholars as E. Antonovich, R. Zakharchuk-Chugai, T. Prydatko, M. Stankevich, M. Selivachov, I. Udris, M. Figol define folk art as a living phenomenon of aesthetic culture, which helps to shape the artistic taste at children, teaches to see and understand the beautiful in the surrounding. Folk art is the historical basis on which the world artistic culture has developed and developed. Folk art includes various kinds of artistic activities of the people, poetry, theater, music, dance, arts and crafts, and so on. Appeal to the works of folk art, the perception of children by his figurative language, certain expressive means (composition, color, plastic, form, ornament), as well as the assimilation of various technical techniques and artistic skills of traditional types of craftsmanship, their components, methods of processing various materials, is always available for children are interesting and fascinating.
- ДокументУКРАЇНСЬКА НАРОДНА ІГРАШКА(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017-11-07) Захарова, Л. В.; Лихвар, І. І.Навчальний посібник для студентів, у якому пропонується навчальнометодичний та науково-дослідний матеріал, необхідний для майбутніх вихователів ДНЗ. У посібнику розглядається педагогічна цінність декоративноприкладного мистецтва, викладено основний зміст з історії появи та розвитку української народної іграшки, класифікація іграшок за матеріалами, українські народні ігри, заняття з вивчення української народної іграшки тощо. У додатках розміщено ілюстрації різних видів за класифікацією іграшок : глиняної, сирної, ганчір'яної, мотузяної, дерев'яної, із трави, соломи, хатніх оберегів, глиняного та дерев’яного посуду (монеток), ізразців, витинанок. Пособие для студентов, в котором предлагается учебно-методический и исследовательский материал, необходимый для будущих педагогов. В пособии рассматривается педагогическая ценность декоративно-прикладного искусства, излагается основное содержание истории появления и развития украинских народных игрушек, классификация игрушек по материалам, украинские народные игры, занятия по изучению украинских народных игрушек и т. п. В приложениях представлены иллюстрации различных видов в соответствии с классификацией игрушек : глиняной, сырной, тряпичной, верёвочной, деревянной, травяной, соломенной, домашних оберегов, глиняной и деревянной посуды (монеток), плитка, выпучивание. A manual for students, in which the teaching methodological and research material is offered, is necessary for future educators. The manual examines the pedagogical value of decorative applied art, outlines the main content of the history of the appearance and development of Ukrainian folk toys, the classification of toys on the materials, Ukrainian folk games, classes on the study of Ukrainian folk toys, etc. The annexes contain illustrations of various types according to the classification of toys: clay, cheese, rags, rope, wood, grass, straw, household eyelets, clay and wooden utensils (coins), tiles, bulging.