Перегляд за Автор "Захарова, А. А."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВ. СУХОМЛИНСЬКИЙ ПРО РОЛЬ КАЗКИ У ВИХОВАННІ ТА НАВЧАННІ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2019) Рудічєва, Н. К.; Захарова, А. А.; Ремінна, І. В.У статті розкрито місце та роль казок В. Сухомлинського в процесі виховання та навчанні дітей з особливими освітніми потребами. Представлено форми роботи педагога з казкою: слухання та читання казок; доповнення їх малюнками та ілюстраціями; обговорення; інсценізація казок під музику. Вивчено поради В. Сухомлинського щодо роботи з учнями, які мають труднощі у навчанні. В статье раскрыто место и роль сказок В. Сухомлинского в процессе воспитания и обучении детей с особыми образовательными потребностями. Представлены формы работы педагога со сказкой: слушание и чтение сказок; дополнения их рисунками и иллюстрациями; обсуждение; инсценировка сказок под музыку. Изучены советы В. Сухомлинского по работе с учащимися, имеющими трудности в обучении. This article the place and role of V. Sukhomlinsky's tales in the process of education and training of children with special educational needs are revealed. The forms of work of the teacher with a fairy tale are presented: listening and reading fairy tales, supplementing it with drawings and illustrations; discussion; re-enactment of fairy tales for music. V. Sukhomlinsky's advice on working with students who have learning difficulties was studied.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ КАЗКОТЕРАПІЇ ДЛЯ КОРЕКЦІЇ СОРОМ’ЯЗЛИВОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ("Научен хронограф" ЕООД, 2019) Рудічєва, Н. К.; Захарова, А. А.У статті висвітлено одне із найпоширеніших негативних почуттів серед учнів початкової школи – почуття сором’язливості, яке у подальшому може привести до труднощів у спілкуванні як з однолітками, так і з дорослими, пасивності в діяльності і життєдіяльності. Представлено найбільш ефективний метод подолання сором’язливості учнів початкових класів – казкотерапія, яка дає змогу за допомогою різноманітних варіантів роботи з казкою впливати на емоційно-чуттєву сферу молодших школярів. В статье освещено одно из самых распространенных негативных чувств среди учащихся начальной школы - чувство стыдливости, которое в дальнейшем может привести к трудностям в общении как со сверстниками, так и со взрослыми, пассивности в деятельности и жизнедеятельности. Представлен наиболее эффективный метод преодоления застенчивости учащихся начальных классов - сказкотерапия, которая позволяет с помощью различных вариантов работы со сказкой влиять на эмоционально-чувственную сферу младших школьников. The article highlights one of the most common negative feelings among elementary school students - a sense of shyness that can later lead to difficulties in communicating with both peers and adults, passivity in activity and life. The most effective method of overcoming the shyness of elementary school students - fairytale therapy, which allows using various variants of work with a fairy tale to influence the emotional and sensual sphere of younger students.
- ДокументДраматизація як засіб формування комунікативної компетентності молодших школярів(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Захарова, А. А.Сучасні зміни в соціально-економічному, духовному розвитку українського суспільства вимагають вдосконалення освітнього процесу в початковій школі. Відбувається оновлення змісту початкової загальної освіти на засадах комунікативного та компетентісного підходів. Одним із першочергових завдань перед учителем початкових класів стає розвиток та вдосконалення формування комунікативної компетентності молодших школярів, покращення мовленнєвої підготовки учнів. Чільне місце серед ефективних засобів формування комунікативної компетентності займає драматизація. Випускна кваліфікаційна робота складається із вступу, двох розділів, висновків, списку використаних джерел та додатків. У першому розділі розкрито поняття «компетенція», «комунікативна компетентість» та «драматизація»; висвітлено вплив драматизації на формування комунікативної компетентності молодших школярів. У другому розділі у ході констатувального етапу педагогічного експерименту виявлено первинний рівень сформованості комунікативної компетентності учнів першого класу за допомогою певних завдань. На формувальному етапі було розроблено начальну дисципліну «Книжковий клуб», яка викладалась в Харківському приватному навчально-виховному комплексі «Авторській школі Бойка» упродовж 2020/2021 навчального року. Представлено річний план навчальної дисципліни і розробки уроків. Динаміку показників рівня сформованості комунікативної компетентності молодших школярів в експериментальному та контрольному класах представлено у таблицях і на діаграмах. У висновках доведено, що подані в кінці дослідження, є логічними та переконливими. Современные изменения в социально-экономическом, духовном развитии украинского общества требуют усовершенствования образовательного процесса в начальной школе. Происходит обновление содержания начального общего образования на основе коммуникативного и компетентного подходов. Одним из первоочередных задач перед учителем начальных классов становится развитие и усовершенствование формирования коммуникативной компетентности младших школьников, улучшение речевой подготовки учащихся. Ведущее место среди эффективных средств формирования коммуникативной компетентности занимает драматизация. Выпускная квалификационная работа состоит из введения, двух глав, заключения, списка использованных источников и приложений. В первой главе раскрыты понятия «компетенция», «коммуникативная компетентность» и «драматизация»; освещено влияние драматизации на формирование коммуникативной компетентности младших школьников. Во втором разделе в ходе констатирующего этапа педагогического эксперимента обнаружен первичный уровень сформированности коммуникативной компетентности учащихся первого класса с помощью определенных задач. На формировочном этапе была разработана начальная дисциплина «Книжный клуб», которая преподавалась в Харьковском частном учебно-воспитательном комплексе «Авторской школе Бойко» на протяжении 2020/2021 учебного года. Представлен годовой план учебной дисциплины и разработки уроков. Динамика показателей уровня сформированности коммуникативной компетентности младших школьников в экспериментальном и контрольном классах представлена в таблицах и на диаграммах. В выводах доказано, что представленные в конце исследования являются логичными и убедительными. Modern changes in the socio-economic and spiritual development of Ukrainian society require the improvement of the educational process in primary school. The content of primary general education is being updated on the basis of communicative and competence approaches. One of the priority tasks for primary school teachers is the development and improvement of the formation of communicative competence of primary school students, improving the speech training of students. Dramatization occupies a prominent place among the effective means of forming communicative competence. The final qualifying work consists of an introduction, two sections, conclusions, a list of used sources and appendices. The first section reveals the concepts of «competence», «communicative competence» and «dramatization»; highlight the impact of dramatization on the formation of communicative competence of primary school students. In the second section, during the ascertaining stage of the pedagogical experiment, the primary level of formation of communicative competence of first-graders with the help of certain tasks was revealed. At the formative stage, the initial discipline «Book Club» was developed, which was taught at the Kharkiv private educational complex «Boiko author's school» during the 2020/2021 academic year. The annual plan of the discipline and lesson development is presented. The dynamics of indicators of the level of development of the formation of communicative competence of primary school students in the experimental and control classes are presented in tables and diagrams. The conclusions prove that the presented at the end of the study are logical and convincing.
- ДокументРОЗВИТОК ЧИТАЦЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В ПЕРШОКЛАСНИКІВ В УМОВАХ ПОЗАУРОЧНОЇ РОБОТИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Захарова, А. А.; Ємець, А. А.У публікації проаналізовано розвиток читацької компетентності в першокласників в умовах позаурочної роботи. Наведено розроблені заняття гуртка «Читаємо та граємо в театр», які апробувалися в перших класах Харківського приватного НВК «Авторська школа Бойка». Основними завданнями гуртка було навчання учнів розуміти й відтворювати під час інсценізації емоції літературних персонажів, використовуючи голос, міміку, жести, рухи, розвиток творчих здібностей, емоційної сфери дитини шляхом театралізованої гри. Зазначено, що позаурочна гурткова робота дозволила створити сприятливі умови для розвитку читацької компетентності першокласників, сприяючи самовираженню і самореалізації дитини. The publication analyzes the development of reading competence in first-graders under the conditions of extracurricular work. The classes developed by the "Reading and playing theater" group, which were tested in the first grades of the Kharkiv private NEC "Boika Author's School", are presented. The main tasks of the group were teaching students to understand and reproduce during staging the emotions of literary characters, using voice, facial expressions, gestures, movements, development of creative abilities, emotional sphere of the child through theatrical play. It is noted that extracurricular group work made it possible to create favorable conditions for the development of reading competence of first graders, promoting self-expression and self-realization of the child.