Перегляд за Автор "Довбня, О. В."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументБУЛІНГ ЯК СОЦІАЛЬНА ПРОБЛЕМА СЕРЕД ПІДЛІТКІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-11-20) Довбня, О. В.У статті розглянуто булінг, він пов᾽язан із застосуванням силових методів або психологічного тиску за допомогою погроз, свідомо спрямованих на тих, хто не може чинити опір, панування, влада над людиною, або агресія. Пошук нових технологій попередження виникнення булінгу у дитячому колективі – є однією з провідних задач соціального працівника. В статье рассмотрен буллинг, он связан с применением силовых методов или психологического давления с помощью угроз, сознательно направленных на тех, кто не может сопротивляться, господство, власть над человеком, или агрессия. Поиск новых технологий предупреждения возникновения буллинга в детском коллективе – одна из ведущих задач социального работника. The article deals with bullying, it is related to the use of force or psychological pressure through threats deliberately aimed at those who cannot resist, domination, power over a person, or aggression. Finding new techniques to prevent bullying in children is one of the leading tasks of a social worker.
- ДокументПрограма соціально-педагогічної діяльності з профілактики булінгу серед молодших підлітків у закладах загальної середньої освіти(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-11-20) Довбня, О. В.У статті розглянуто взаємозв᾽язок і суть понять "агресія", "насильство", "булінг", "профілактика булінгу". Представлена програма профілактики булінгу серед молодших підлітків в закладах загальної середньої освіти як комплексна, гнучка і варіативна за такими напрямами: діагностичний, інформативний, превентивний, корекційний, дозвіллєвий, трудовий, фізичний. Розроблені профілактичні заходи спрямовано на усунення інформаційних, педагогічних, психологічних, організаційних факторів, що зумовлюють булінг в учнівському середовищі. В статье рассмотрены взаимосвязь и суть понятий "агрессия", "насилие", "буллинг", "профилактика буллинга". Представленная программа профилактики буллинга среди младших подростков в учреждениях общего среднего образования как комплексная, гибкая и вариативная по следующим направлениям: диагностический, информативный, превентивный, коррекционный, досуговый, трудовой, физический. Разработанные профилактические меры направлены на устранение информационных, педагогических, психологических, организационных факторов, обусловливающих буллинг в ученической среде. The article considers the relationship and essence of the concepts of "aggression", "violence", "bullying", "bullying prevention". The program of bullying prevention among younger teenagers in general secondary education institutions is presented as complex, flexible and variable in the following areas: diagnostic, informative, preventive, corrective, leisure, labor, physical. Developed preventive measures are aimed at eliminating informational, pedagogical, psychological, organizational factors that cause bullying in the student environment.
- ДокументПідготовка майбутніх соціальних педагогів до профілактики булінгу серед підлітків(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-11-22) Довбня, О. В.У статті розглянуто підготовку майбутніх соціальних педагогів до профілактики булінгу серед підлітків. Це явище характеризується гостротою і тривалістю негативних наслідків для всіх його учасників. Так, булінг у шкільному середовищі негативно впливає на розвиток особистості підлітка. Поширення даного явища серед підлітків викликає потребу у пошуку ефективних форм та методів соціально-педагогічної профілактики. В статье рассмотрена подготовка будущих социальных педагогов к профилактике буллинга среди подростков. Это явление характеризуется остротой и продолжительностью негативных последствий для всех его участников. Так, буллинг в школьной среде негативно влияет на развитие личности подростка. Распространение данного явления среди подростков вызывает потребность в поиске эффективных форм и методов социально- педагогической профилактики.The article examines the training of future social educators in the prevention of bullying among adolescents. This phenomenon is characterised by the severity and duration of the negative consequences for all those involved. Thus, bullying in the school environment environment negatively affects the development of the adolescent's personality. The prevalence of the phenomenon among adolescents necessitates the search for effective forms and methods of socio- pedagogical prevention.