Перегляд за Автор "Грицай, О. М."
Зараз показано 1 - 5 з 5
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАксіологічні і методологічні аспекти освіти в контексті викликів глобалізації(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2019-12-06) Грицай, О. М.У даній статті автор розкрив аксіологічні і методологічні аспекти освіти в контексті викликів глобалізації. В данной статье автор раскрыл аксиологические и методологические аспекты образования в контексте вызовов глобализации. In this article, the author has revealed the axiological and methodological aspects of education in the context of the challenges of globalization.
- ДокументКульторологічна характеристика освіти : полемічні інтерпретації(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2017-12-05) Грицай, О. М.Автор у своїй статті розглянув культорологічну характеристику освіти : полемічні інтерпретації. Автор в своей статье рассмотрел культурологическую характеристику образования: полемические интерпретации. In his article, the author considered the cultural characteristics of education: polemical interpretations.
- ДокументПОЛІСТИЧНА КУЛЬТУРА В КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ(Харк. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2017-05-19) Грицай, О. М.В умовах глобалізації і інформатизації багатоманіття мов світу трансформується в метамову (символічну мову) як універсальний спосіб комунікації в усіх її смислах. В цьому контексті зазнає метаморфози монолістична-полістичтична культура. Сам розвиток культури в період переходу від моностилістичної культури до полістилістичної, не таїть у собі небезпеку з погляду майбутньої тенденції, а саме тенденції культурного фундаменталізму, оскільки являє собою універсальну форму комунікації. В условиях глобализации и информатизации многообразие языков мира трансформируется в метаязык (символический язык) как универсальный способ коммуникации во всех ее смыслах. В этом контексте испытывает метаморфозы монолистичная-полистичтичная культура. Само развитие культуры в период перехода от моностилистической культуры к полистилистической, не таит в себе опасность с точки зрения будущей тенденции, а именно тенденции культурного фундаментализма, поскольку представляет собой универсальную форму коммуникации.
- ДокументФорми і методи розвитку особистості в педагогічних ідеях В. О. Сухомлинського(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-05-17) Грицай, О. М.В данній статті автор визначив форми і методи розвитку особистості в педагогічних ідеях В. О. Сухомлинського. В данной статье автор определил формы и методы развития личности в педагогических идеях В. А. Сухомлинского. In this article, the author defined the forms and methods of personality development in the pedagogical ideas of V. A. Sukhomlinsky.
- ДокументІнтерактивна освіта: глобалізація та індивідуалізація освітнього процесу(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-06-25) Грицай, О. М.У даній статті автором було проаналізовано інтерактивну освіту: глобалізацію та індивідуалізацію освітнього процесу. Було запропановано різні форми навчання та виховання. В данной статье автором было проанализировано интерактивное образование: глобализацию и индивидуализацию образовательного процесса. Были предложены разные формы обучения и воспитания. In this article, the author analyzed interactive education: globalization and individualization of the educational process. Various forms of education and upbringing were proposed.