Перегляд за Автор "Гаплєвська, І. Б."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументШляхи формування комунікативної компетентності на заняттях з української мови(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-04-13) Гаплєвська, І. Б.У даній статті автором було окреслено шляхи формування комунікативної компетентності на заняттях з української мови в основній школі. Важливими психологічними аспектами формування комунікативної компетентності постає зацікавленість, мотивованість, спілкування, інтерактивність, індивідуалізація, діалог культур. Саме ці риси гарантують ефективність навчального процесу. Уроки української мови є найпродуктивнішими для формування комунікативної компетентності, оскільки провідні методи цієї дисципліни дають змогу якнайповніше реалізувати головні настанови комунікативності. В данной статье автором были обозначены пути формирования коммуникативной компетентности на занятиях по украинскому языку в основной школе. Важными психологическими аспектами формирования коммуникативной компетентности становится заинтересованность, мотивированность, общение, интерактивность, индивидуализация, диалог культур. Именно эти черты гарантируют эффективность учебного процесса. Уроки украинского языка являются наиболее продуктивными для формирования коммуникативной компетентности, поскольку ведущие методы этой дисциплины позволяют наиболее полно реализовать главные установки коммуникативности. In this article, the author outlined the ways of forming communicative competence in Ukrainian language classes in primary school. The important psychological aspects of communicative competence formation become interest, motivation, communication, interactivity, individualisation, and dialogue of cultures. It is these features that guarantee the effectiveness of the learning process. Lessons of the Ukrainian language are The lessons of the Ukrainian language are the most productive for the formation of communicative competence, as the leading methods of this discipline allow the most complete realization of the main settings of communicativeness.