Перегляд за Автор "Галкіна, Т. М."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументEDMODO: ОНЛАЙН-СЕРВІС ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ СЛУХАЧІВ ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНОЇ АКАДЕМІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Андрієвська, В. М.; Галкіна, Т. М.В статті розглянуто організацію дистанційного навчання. Одним з інструментів організації дистанційного навчання виступає онлайн-сервіс EDMODO – освітня технологічна платформа з організації дистанційної комунікації, співпраці учасників навчального процесу. EDMODO ефективно створює навчальне середовище, максимально наближене до реалій: організація навчальних класів, груп; організація чатів і обговорень; робота з онлайн дошкою (публікація об’яв на дошці); робота з онлайн-бібліотекою; проведення тестувань; створення онлайн календаря подій; організація відкритих дискусійних площадок тощо. В статье рассмотрена организация дистанционного обучения. Одним из инструментов организации дистанционного обучения выступает онлайн-сервис EDMODO – образовательная технологическая платформа по организации дистанционной коммуникации, сотрудничества участников учебного процесса. EDMODO эффективно создает учебную среду, максимально приближенную к реалиям: организацию учебных классов, групп; организацию чатов и обсуждений; работу с онлайн доской (публикация объявлений на доске) работу с онлайн-библиотекой; проведение тестирований; создание онлайн календаря событий; организацию открытых дискуссионных площадок и тому подобное. The article deals with the organisation of distance learning. One of the tools to organize distance learning is online service EDMODO - an educational technology platform to organize distance communication, cooperation between participants in the learning process. EDMODO effectively creates an educational environment as close to reality as possible: the organization of classes, groups, chat rooms and discussions, work with the online board (publishing messages The EDMODO effectively creates a learning environment as close to reality as possible: organising classrooms and groups; organising chats and discussions; working with an online whiteboard (publishing bulletins); working with an online library; running tests; creating an online events calendar; organising open discussion boards; and so on.
- ДокументВикористання мережних технологій в практиці освітньої підготовки та перепідготовки військових лікарів(Харківський національний університет радіоелектроніки, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Харківський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України, Приватна фірма «Колегіум», 2022) Галкіна, Т. М.Визначено мережні технології, що доцільно використовувати в практиці освітньої підготовки та перепідготовки військових лікарів: мережні техноло- гії організації віддаленого навчання, науково-освітні соціальні мережі; мережні технології підтримки підготовки та перепідготовки військових лікарів; циф- рові бібліотеки. З’ясовано, що мережні технологію надають низку нових можливостей для створення відкритого ІКТ-орієнтованого освітнього середовища підготовки та перепідготовки військових лікарів. Уточнено, що використання мережних технологій передбачає дотримання погоджених правил пове- дінки онлайн: розуміння відмінності між публічним онлайн-простором і особистим; уміння аналізувати змістовну сутність інформації, яка орієнтована на публічне поширення, а яка є суто особистою; уміння критично оцінювати інформацію перед публікуванням, орієнтація на конструктивну (позитивну) “присутність” в мережі; розуміння того, що будь-яка онлайн-дія може мати публічний фідбек; розуміння того, що сьогодні мережевий імідж – це ще й власна репутація. The article defines network technologies that are appropriate to use in the practice of educational training and retraining of military doctors: network technologies for the organization of distance learning, scientific and educational social networks; network technologies supporting the training and retraining of military doctors; digital libraries. It was found that network technology provides a number of new opportunities for creating an open ICT-oriented educational environment for the training and retraining of military doctors. It is specified that the use of network technologies involves compliance with the agreed rules of online behavior: understanding the difference between public online space and personal space; the ability to analyze the meaningful essence of information that is aimed at public distribution, and that is purely personal; ability to critically evaluate information before publication, focus on constructive (positive) "presence" in the network; understanding that any online action can have public feedback; understanding that today the network image is also one's own reputation.