Перегляд за Автор "Воропаєва, О. В."
Зараз показано 1 - 9 з 9
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументАктивне довголіття засобами фізичної культури та спорту(Волинський національний університет імені Лесі Українки, 2021-03-23) Шип, Н. Є.; Воропаєва, О. В.Пропонуємо розглянути проблеми подовження активного довголіття на прикладі такого виду спорту як спортивне орієнтування. Справа в тому, що цей спорт передбачає прояв фізичних якостей вкупі з вирішенням розумових завдань. Це – читання спортивної карти, зпівставлення карти з місцевістю, вибір шляху від одного контрольного пункту до іншого, вміння додержувати правильного напрямку руху, контроль відстані. Також треба приймати миттєві рішення в разі виникнення непередбачених ситуацій. Вміти протистояти психічним навантаженням. Зрештою, біг на місцевості передбачає долання схилів, крутих ярів, кам’яниcтої та піщаної поверхонь, боліт та лісових завалів. Таким чином, перемагає не сильний бігун, а людина, що поєднує фізичні та розумові здібності, має витримку та досвід. Рассмотрены проблемы продления активного долголетия на примере такого вида спорта как спортивное ориентироварие.. Дело в том, что этот спорт предполагает проявление физических качеств вместе с решением умственных задач. Это – чтение спортивной карты, сопоставление карты с местностью, выбор пути от одного контрольного пункта к другому, умение следовать правильному направлению движения, контроль расстояния. Также следует принимать мгновенные решения в случае возникновения непредвиденных ситуаций. Уметь противостоять психическим нагрузкам. Наконец, бег на местности предполагает преодоление склонов, крутых оврагов, каменистой и песчаной поверхностей, болот и лесных завалов. Таким образом, побеждает не сильный бегун, а человек, обладающий физическими и умственными способностями, имеющий выдержку и опыт. Problems of prolongation of active longevity are considered on the example of such kind of sport as sports orientation. The fact is that this sport presupposes the manifestation of physical qualities together with the solution of mental tasks. This is reading a sports map, comparing the map with the terrain, choosing a path from one checkpoint to another, the ability to follow the correct direction of movement, and control of distance. You should also make instant decisions in case of unforeseen situations. Be able to withstand mental stress. Finally, running on terrain involves overcoming slopes, steep ravines, rocky and sandy surfaces, swamps and forest debris. Thus, it is not a strong runner who wins, but a person with physical and mental abilities, endurance and experience.
- ДокументАНАЛІЗ РОЗВИТКУ ШЕРИНГОВОЇ ЕКОНОМІКИ В УКРАЇНІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-20) Воропаєва, О. В.Актуальність даної теми дослідження полягає в тому, що економіка спільного споживання розвивається завдяки розвитку IT-технологій за допомогою створення шерингових онлайн інтернет-платформ, мета яких полягає в обміну між споживачами. Можно сказати, що розвиток даної економіки певним чином залежить від розвитку інформаційних технологій, які на сьогоднішній день набирають стрімкого темпу. Тому такі платформи і створюють основу ринку шерингу. Актуальность данной темы исследования заключается в том, что экономика общего потребления развивается благодаря развитию IT-технологий с помощью создания шеринговых онлайн интернет-платформ, цель которых состоит в обмене между потребителями. Можно сказать, что развитие данной экономики определенным образом зависит от развития информационных технологий, на сегодняшний день набирают стремительного темпа. Поэтому такие платформы и создают основу рынка шеринга. The relevance of this research topic is that economics coconsumption is evolving through the development of IT-technologies by creating online sharing online platforms is the exchange between consumers. We can say that the development of this economy to some extent depends on the development of information technology, which today are gaining momentum. Therefore, such platforms and create the basis of the sharing market.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ SMART-ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ ЗВО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-13) Воропаєва, О. В.; Давидова, М. О.У статті розглянуто застосування Smart-технологій під час навчального процесу. Smart-освіта здійснюється насамперед завдяки відкритому доступу та можливості з’єднання в мережі Інтернет. Запровадження Smart-навчання надає здобувачам можливість отримання якісних знань, мотивацію в навчанні, а також можливість використання сучасних мультимедійних технологій, а педагогам – кращої обізнаності у професійній сфері діяльності і дає змогу формувати у здобувачів вищої освіти потенціал, відповідно до вимог XXI століття та виховувати всебічно розвинуту особистість. В статье рассмотрено применение Smart-технологий в учебном процессе. Smart-образование осуществляется прежде всего благодаря открытому доступу и возможности соединения в сети Интернет. Введение Smart-обучения предоставляет соискателям возможность получения качественных знаний, мотивацию в обучении, а также возможность использования современных мультимедийных технологий, а педагогам – лучшей осведомленности в профессиональной сфере деятельности и позволяет формировать у соискателей высшего образования потенциал в соответствии с требованиями XXI века и воспитывать всесторонне развитую личность. The article considers the use of Smart-technologies during the educational process. Smart education is provided primarily through open access and the ability to connect to the Internet. The introduction of Smart-learning gives applicants the opportunity to gain quality knowledge, motivation teaching, as well as the possibility of using modern multimedia technologies, and teachers – better knowledge in the professional field and allows students to develop the potential of higher education, in accordance with the requirements of the XXI century and to educate a fully developed personality.
- ДокументВИКОРИСТАННЯ РАНКОВОЇ ГІМНАСТИКИ ТА ГІМНАСТИКИ ПІСЛЯ ДЕННОГО СНУ В РЕЖИМІ ДНЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Воропаєва, О. В.; Шип, Н. Є.У публікації проаналізовано використання ранкової гімнастики та гімнастики після денного сну в режимі дня дітей дошкільного віку. Вправи ранкової гімнастики розвивають м’язи, рухливість суглобів та посилюють кровообіг. Зазначено, що гімнастика в режимному процесі дітей дошкільного віку має велике значення у зміцненні здоров’я, позитивно впливає на організм, виховує моральні та вольові риси. Крім того, проведення зарядки у формі фізкультурної казки сприятиме формуванню в дошкільників мотивації до занять фізичною культурою. The publication analyzes the use of morning gymnastics and gymnastics after daytime sleep in the daily regime of preschool children. Morning gymnastics exercises develop muscles, joint mobility and increase blood circulation. It is noted that gymnastics in the routine process of preschool children is of great importance in strengthening health, has a positive effect on the body, and educates moral and willpower. In addition, exercise in the form of a physical education fairy tale will contribute to the formation of preschoolers' motivation to engage in physical education.
- ДокументВикористання спортивних, рухливих ігор та фізичних вправ в системі дошкільної освіти(КВНЗ «Уманський гуманітарно-педагогічний коледж ім. Т. Г. Шевченка», 2020-02-26) Шип, Н. Є.; Воропаєва, О. В.Необхідність створення режиму підвищеної рухової активності для дітей дошкільного віку зумовлена такими факторами нашого життя як акселерація молодого покоління, механізація у побуті, запровадження комп'ютерних технологій. Необходимость создания режима повышенной двигательной активности для детей дошкольного возраста обусловлена следующими факторами нашей жизни как акселерация молодого поколения, механизация в быту, внедрение компьютерных технологий. The need to create a regime of increased physical activity for preschool children is due to the following factors in our life as acceleration of the younger generation, mechanization in everyday life, and the introduction of computer technologies.
- ДокументВплив занять рухливими іграми на здоров'я та фізичний розвиток дітей дошкільного віку(Харків. нац. пед. ун-т імені Г. С. Сковороди, 2019) Шип, Н. Є.; Воропаєва, О. В.Додаткове фізичне навантаження, яке надають організму дошкільнят рухливі ігри, особливо, якщо їх використовувати на свіжому повітрі, благотворно впливає на організм дітей, сприяє їхньому розвитку за багатьма напрямками. Використовуючи рухливі ігри, можна в ігровій формі починати навчати дошкільнят основам деяких видів спорту, виявляти їх схильності та здібності. Дополнительное физическая нагрузка, которая предоставляют организма дошкольников подвижные игры, особенно, если их использовать на свежем воздухе, благотворно влияет на организм детей, способствует их развитию по многим направлениям. Используя подвижные игры, можно в игровой форме начинать учить дошкольников основам некоторых видов спорта, выявлять их склонности и способности. The additional physical activity that outdoor games provide to the body of preschoolers, especially if they are used in the fresh air, has a beneficial effect on the body of children, contributes to their development in many ways. Using moving games, it is possible in a playful way to start teaching preschoolers the basics of some sports, to identify their inclinations and abilities.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ХУДОЖНЬО-ОБРАЗНОЇ СИСТЕМИ ПОВІСТІ ВОЛОДИМИРА ДРОЗДА «ИРІЙ»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2024) Воропаєва, О. В.На сьогодні переосмислення історії української літератури ХХ ст. визначає провідні тенденції в сучасному вітчизняному літературознавстві. Творчість Володимира Дрозда неодноразово ставала об’єктом дослідження літературознавців. Але повість «Ирій» на сьогодні ще не став об’єктом ґрунтовної наукової розвідки. Здебільшого, це пов’язано з тим, що критичні роботи присвячені аналізу цього твору не мають системного характеру, загально-описові за змістом, без серйозних узагальнень, хоча їхні автори й намагаються окреслити творчий потенціал письменника-шістдесятника. Також поза увагою дослідників залишилася й художньо-образна система твору. У вступі аргументовано вибір теми кваліфікаційної роботи на здобуття освітнього ступеня магістра, її актуальність, визначено об’єкт, предмет, окреслено мету та завдання дослідження, теоретичне значення, окреслено теоретико-методологічну основу розвідки, апробації, а також можливий спектр практичного використання отриманих результатів. У першому розділі з’ясовуються теоретичні засади дослідження. Подається аналіз художньо-образної системи твору як наукової проблеми, доведено її важливість як складової сучасного літературознавства. Вивчення цієї системи передбачає обговорення персонажів, образів, символів, мотивів та їхніх взаємозв’язків у художньому творі. Окрім цього, здійснюється огляд творчості Володимира Дрозда в критиці та літературознавстві, що сприяє кращому розумінню особливостей ідіостиля та творчості автора, а також допомагає з’ясувати стан дослідження зазначеної проблематики. Другий розділ присвячено аналізові художнього світу повісті Володимира Дрозда «Ирій» шляхом аналізу повісті Володимира Дрозда «Ирій» в контексті української химерної прози, також з’ясовується специфіка відтворення художнього світу та особливості образної системи твору. У третьому розділі розглядаються методичні аспекти вивчення повісті Володимира Дрозда «Ирій» на уроках української літератури. Нами було проаналізовано не лише методику вивчення повісті на уроках української літератури, а й специфіку подання вчителем цього твору, а також було розроблено план-конспект вивчення твору «Ирій» на тему «“Ирій” В. Дрозда як химерна повість про неповторний світ юності». У Висновках узагальнюються результати магістерського кваліфікаційного дослідження. Today, rethinking the history of Ukrainian literature of the 20th century. determines the leading trends in modern domestic literary studies. Volodymyr Drozd's work has repeatedly become the object of research by literary critics. But the novel "Iry" has not yet become the object of thorough scientific investigation. For the most part, this is due to the fact that the critical works devoted to the analysis of this work are not systematic in nature, generally descriptive in content, without serious generalizations, although their authors try to outline the creative potential of the 60-year-old writer. Also, the artistic and figurative system of the work remained out of the attention of researchers. In the introduction, the choice of the topic of the qualification work for obtaining the master's degree is argued, its relevance, the object, the subject, the purpose and task of the research are outlined, the theoretical significance, the theoretical and methodological basis of exploration, approbation is outlined, as well as the possible range of practical use of the obtained results. The first chapter explains the theoretical foundations of the research. The analysis of the artistic and figurative system of the work as a scientific problem is presented, its importance as a component of modern literary studies is proved. The study of this system involves the discussion of characters, images, symbols, motifs and their interrelationships in a work of art. In addition, a review of the work of Volodymyr Drozd in criticism and literary studies is carried out, which contributes to a better understanding of the peculiarities of the author's idiostyle and creativity, and also helps to clarify the state of research on the mentioned issues. The second chapter is devoted to the analysis of the artistic world of Volodymyr Drozd's story "Iry" by analyzing the story of Volodymyr Drozd "Iry" in the context of Ukrainian whimsical prose, the specifics of the reproduction of the artistic world and the peculiarities of the figurative system of the work are also clarified. The third chapter deals with the methodological aspects of studying Volodymyr Drozd's story "Iry" in the lessons of Ukrainian literature. We analyzed not only the method of studying the story in the lessons of Ukrainian literature, but also the specifics of the teacher's presentation of this work, and also developed a plan-summary of the study of the work "Iry" on the topic ""Iry" by V. Drozd as a whimsical novel about the unique world of youth" . The Conclusions summarize the results of the master's qualification research.
- ДокументПОВІСТЬ «ИРІЙ» ВОЛОДИМИРА ДРОЗДА В РЕЦЕПЦІЇ ЛІТЕРАТУРОЗНАВЦІВ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-04-27) Воропаєва, О. В.У публікації досліджено повість Володимира Дрозда «Ирій», проаналізовано погляди науковців, які дозволяють різносторонньо продемонструвати особливості даного твору. Зазначено, що повість викликала різноманітні реакції серед літературознавців. Більшість з них визнала її цікавою та глибокою, такою, яка змушує читачів замислитися про важливі аспекти людської існування. Зокрема, науковці відзначають оригінальність твору та поетику автора, вміння трансформувати фольклорні джерела. Повість «Ирій» виокремлюється з-поміж інших творів фантастичним сюжетом, наявністю містифікації, змалюванням навколишньої дійсності крізь призму міфології та фольклору. In the publication, Volodymyr Drozd's story "Iry" is researched, the views of scientists are analyzed, which make it possible to demonstrate the peculiarities of this work from various sides. It is noted that the story caused various reactions among literary critics. Most of them found it interesting and deep, the kind that makes readers think about important aspects of human existence. In particular, scientists note the originality of the work and the poetics of the author, the ability to transform folklore sources. The story "Iry" is distinguished from other works by a fantastic plot, presence of mystification, depiction of the surrounding reality through the prism of mythology and folklore.
- ДокументСПЕЦИФІКА ВИКЛАДАННЯ «ХИМЕРНОЇ» ПРОЗИ В ЗАКЛАДАХ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ (НА ПРИКЛАДІ ПОВІСТІ В. ДРОЗДА «ИРІЙ»)(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-11-22) Воропаєва, О. В.У статті розглянуто специфіку викладання «химерної» прози в закладах середньої освіти (на прикладі повісті В. Дрозда «Ирій»). Сучасна методика навчання літератури поки що не має конкретних вказівок щодо викладання химерної прози в середній школі. Цей піджанр є складним за своєю специфікою та потребує ретельної літературної підготовки, а саме: пояснення термінології, уміння розуміти зміст твору та використання художніх засобів, розрізнення реального та ірреального. Зазначено, що при викладанні літератури важливим фактором є використання інноваційних методів навчання і врахування індивідуально-вікового досвіду читацького сприйняття, яке спирається на життєвий досвід старшокласників. The article examines the specifics of teaching "fanciful" prose in secondary education institutions (on the example of V. Drozd's story "Iry"). The modern method of teaching literature does not yet have specific instructions for teaching whimsical prose in secondary school. This subgenre is complex in its specifics and requires careful literary training, namely: explanation of terminology, ability to understand the content of the work and the use of artistic means, distinguish between the real and the unreal. It is noted that an important factor in teaching literature is the use of innovative teaching methods and consideration of the individual-age experience of reading perception, which is based on the life experience of high school students.