Перегляд за Автор "Бондаренко, А. С."
Зараз показано 1 - 7 з 7
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМОВА ХОРЕОГРАФІЇ В КОНТЕКСТІ ХУДОЖНЬОГО СПІЛКУВАННЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Бондаренко, А. С.У роботі теоретично обґрунтовано та виявлено особливості мови хореографії в контексті художнього спілкування. Здійснено спробу виявити особливості мови хореографії в контексті художнього спілкування; конкретизовано та визначено сутність понять «мова хореографії», «хореографічний текст», «художнє спілкування». Основні результати наукового дослідження можуть бути застосовані у практичній діяльності вчителя хореографії ЗОШ, профільних ліцеїв мистецтв та ВНЗ, в роботі методистів хореографії при ЦДЮТ, керівника хореографічного колективу, на практичних семінарах з сучасного танцю. The work theoretically substantiates and reveals the features of the language of choreography in the context of artistic communication. The author attempts to reveal the specificity of the language of choreography in the context of artistic communication; the essence of the concepts "language of choreography", "choreographic text", "artistic communication" are specified and defined. The main The results of the research can be applied in practical work of a choreography teacher from basic secondary school, specialized lyceums of arts and higher educational institutions, choreography methodologists from the Children's and Youth dance center, choreography company manager The results of the research can be used in the work of choreography methodologists at the Centre for Children's and Youth Education and the head of a choreography group.
- ДокументНОВІ ТЕНДЕНЦІЇ У ПЕДАГОГІЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ У 30-х РОКАХ ХХ СТОЛІТТЯ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2018-04-10) Бондаренко, А. С.У тезах розкрито нові тенденції педагогічної підготовки вчителів у 30-х роках ХХ століття та проаналізовані деякі нормативно-правові документи освіти. Схарактеризовано типи навчальних закладів, які забезпечували підготовку вчителів у зазначений період. Визначені особливості та основні напрями педагогічної підготовки, виявлені недоліки та хиби. New tendencies of teachers’ practical training in the 1930s have been revealed in the paper. The regulatory documents on education have been analyzed. The types of educational institutions that provided teachers’ training during the investigated period have been characterized. The peculiarities and main directions of pedagogical training have been determined; the disadvantages and mistakes in it have been revealed.
- ДокументОсобливості організації та проведення танцювально-рухової терапії з дітьми дошкільного віку з особливими освітніми потребами(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Бондаренко, А. С.У кваліфікаційній роботі здійснено теоретичний аналіз використання основних педагогічних принципів танцю у заняттях з дітьми, ціллю яких є корекція незначних фізичних відхилень розвитку опорно-рухового апарату або інтелектуальних порушень. Проведено дефінітивну характеристику ключових понять дослідження : «танець», «танцювальна терапія», «психогімнастика». Визначено компоненти, критерії, показники та рівень сформованості танцтерапії у дітей з обмеженими фізичними можливостями. Розроблено та експериментально апробовано корекційну методику, яка спрямована на покращення психічних можливостей у дітей з обмеженими можливостями. The quаlіfіcаtіon work cаrrіed out а theoretіcаl аnаlysіs of the use of bаsіc pedagogical principles of dance іn classes with children, the purpose of which іs to correct mіnor physical abnormalities of the development of the musculoskeletal system or intellectual disorders. The components, crіterіа, іndіcаtors аnd level of dаnce therаpy іn chіldren wіth dіsаbіlіtіes аre determіned. Correctіonаl technіque аіmed аt іmprovіng mentаl cаpаbіlіtіes іn chіldren wіth dіsаbіlіtіes wаs developed аnd experіmentаlly tested.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ У ХАРКІВСЬКОМУ ДЕРЖАВНОМУ УЧИТЕЛЬСЬКОМУ ІНСТИТУТІ В ДОВОЄННИЙ ПЕРІОД(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-14) Бондаренко, А. С.У статті розглянуто, що у 1935 р. згідно з Постановою Раднаркому УРСР «Про підготовку педагогічних кадрів, систему педагогічної освіти та мережу педагогічних установ» при Харківському державному педагогічному інституті створюється дворічний учительський інститут, який мав денне і заочне відділення. Він мав чотири відділи (факультети): фізико-математичний, природничо-географічний, історичний і мовно-літературний. На правах факультетів проводили навчально-методичну роботу вечірнє та заочне відділення. Харківський державний учительський інститут був покликаний виконати завдання якісної і короткотермінової (2 роки) підготовки вчителів для 5–7 класів. В статье рассмотрено, что в 1935 году согласно Постановлению Совнаркома УССР «О подготовке педагогических кадров, систему педагогического образования и сеть педагогических учреждений» при Харьковском государственном педагогическом институте создается двухлетний учительский институт, который имел дневное и заочное отделения. Он имел четыре отдела (факультеты): физико-математический, естественно-географический, исторический и литературный. На правах факультетов проводили учебно-методическую работу вечернее и заочное отделения. Харьковский государственный учительский институт был призван выполнить задание качественной и краткосрочной (2 года) подготовки учителей для 5–7 классов. The article considers that in 1935 according to the Resolution of the People's Commissar of the USSR "On training of teachers, the system of pedagogical education and the network of pedagogical institutions" at the Kharkiv State Pedagogical Institute created a two-year teacher's institute, which had a full-time and part-time department. It had four departments (faculties): physics and mathematics, science and geography, historical and linguistic and literary. The evening and correspondence departments conducted educational and methodical work as faculties. Kharkiv State Teachers' Training Institute was called to fulfill the tasks of high-quality and short-term (2 years) teacher training for grades 5–7.
- ДокументОсобливості підготовки педагогічних кадрів у 20 рр. ХХ ст.(ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Стиль-Издат, 2017-04-11) Бондаренко, А. С.Розкрито нормативно-правові документи освіти; виявлено особливості підготовки педагогічних кадрів; схарактеризовано типи навчальних закладів які забезпечували підготовку вчителів у зазначений період; розкрито зміст, форми і методи педагогічної підготовки. Раскрыто нормативно-правовые документы образования; выявлены особенности подготовки педагогических кадров; охарактеризованы типы учебных заведений обеспечивающих подготовку учителей в указанный период; раскрыто содержание, формы и методы педагогической подготовки. The normative and legal documents of education are disclosed; the features of training of pedagogical personnel are revealed; тypes of educational institutions providing teacher preparation during the specified period are described; тhe content, forms and methods of pedagogical preparation are revealed.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ ТАНЦЮВАЛЬНО-РУХОВОЇ ТЕРАПІЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Бондаренко, А. С.У публікації розглянуто особливості танцювально-рухової терапії. Танцювальна терапія – це вид арт-терапії, який використовує рух для розвитку соціального, когнітивного, емоційного і фізичного життя людини. Арт-терапія – це вид психотерапії та психологічної корекції, що використовує всі чинники мистецтва та творчості. Зазначено, що наш час характеризується вибухом масової танцювальності. Танець стає органічною частиною життя. Він є дозвіллям та спортом, видовищністю та релаксацією, танець є ефективним засобом інкультуризації людини, універсальною мовою спілкування молоді, необхідним важелем у формуванні ідеалів, цінностей, естетичної функції людини. The publication examines the peculiarities of dance and movement therapy. Dance therapy is a form of art therapy that uses movement to develop a person's social, cognitive, emotional, and physical life. Art therapy is a type of psychotherapy and psychological correction that uses all factors of art and creativity. It is noted that our time is characterized by an explosion of mass dancing. Dance becomes an organic part of life. It is leisure and sport, spectacle and relaxation, dance is an effective means of human inculturation, the universal language of youth communication, a necessary lever in the formation of ideals, values, and the aesthetic function of a person.
- ДокументРЕКТОРСЬКИЙ КОРПУС ХАРКІВСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ Г. С. СКОВОРОДИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2023-06-14) Зеленська, Л. Д.; Бондаренко, А. С.У публікації розглянуто ректорський корпус Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Зазначено, що діяльність очільників Харківського державного учительського інституту на різних етапах його функціонування (1935–1952 рр.) була спрямована на розв’язання нагальної проблеми українського шкільництва – підготовку вчителя-предметника для неповної середньої (семирічної) школи. The publication examines the rector's corps of Kharkiv National Pedagogical University named after H. S. Skovoroda. It is noted that the activities of the leaders of the Kharkiv State Teachers' Institute at various stages of its functioning (1935–1952) were aimed at solving the urgent problem of Ukrainian schooling - the training of a subject teacher for an incomplete secondary (seven-year) school.