Перегляд за Автор "Безпала, А. М."
Зараз показано 1 - 3 з 3
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАННЯ У ВИВЧЕННІ НЕРІВНОСТЕЙ В ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2022) Безпала, А. М.У роботі науково обґрунтовано теоретичні основи здійснення диференціації навчання у вивченні нерівностей в профільній школі, а саме: визначено суть поняття «нерівності», доведено важливість вивчення теми «Нерівності» в шкільному курсі математики; проведено аналіз змісту вивчення теми «Нерівності» у поглибленому курсі математики та у шкільних підручниках; розроблено методичні рекомендації здійснення диференціації навчання у вивченні нерівностей в профільній школі. Установлено, що спостерігається позитивний вплив проведеної роботи на підвищення рівнів навчальних можливостей учнів у вивченні теми «Нерівності» при здійсненні диференціації навчання у профільній школі. The paper scientifically substantiates the theoretical foundations of differentiation of learning in the study of inequalities in the profile school, namely: the essence of the concept of "inequality" is determined, the importance of studying the topic of "Inequality" in the school course of mathematics is proved; the analysis of the content of studying the topic "Inequalities" in the in-depth course of mathematics and in school textbooks; methodical recommendations of differentiation of training in studying of inequalities in profile school are developed. It is established that there is a positive impact of the work on improving the learning opportunities of students in the study of "Inequalities" in the differentiation of education in the profile school.
- ДокументРІВНЯННЯ З ПАРАМЕТРОМ ТА ЙОГО ВИДИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Безпала, А. М.; Войтенко, О. М.; Нарожна, Р. В.У публікації розглянуто визначення суті поняття «рівняння з параметром» та схарактеризувано його види. Поняття «рівняння» відноситься до найважливіших загальноматематичних понять. Зазначено, що більшість учнів відчувають труднощі під час розв’язання завдань із параметрами. При розв'язанні рівнянь з параметрами важливо володіти різними прийомами та методами їх розв’язання, вміти проводити логічні побудови, ретельно перевіряти отриманий розв’язок і грамотно записати відповідь, враховуючи всі значення параметра. Завдання з параметром часто зустрічаються в олімпіадах з математики різного рівня, завданнях ЗНО з математики. The publication considers the definition of the essence of the concept "equation with a parameter" and characterizes its types. The concept of "equation" is one of the most important general mathematical concepts. It is noted that most students experience difficulties when solving problems with parameters. When solving equations with parameters, it is important to have various techniques and methods of their solution, to be able to carry out logical constructions, carefully check the obtained solution and correctly write down the answer, taking into account all parameter values. Tasks with a parameter are often found in mathematics olympiads of various levels, tasks of external examinations in mathematics.
- ДокументІСТОРІЯ РОЗВИТКУ ТА ВИНИКНЕННЯ ПОНЯТТЯ ПОХІДНОЇ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Чібісов, О. Д.; Безпала, А. М.; Грищенко, В. З.; Чуприна, І. В.In the article the author provides information about the history of development and the emergence of the concept of derivative. It is proved that the origin of the concept of a derivative was the question of determining, calculating the velocity and its acceleration, which led to the connection between the problem of calculating the velocity of a moving body and the problem of tangent to the curve describing the dependence of time. У статті автором надано інформацію про історію розвитку та виникнення поняття похідної. Доведено, що виникненню поняття похідної стало питання щодо визначення, обчисленні швидкості руху та його прискорення, яке призвело до встановлення зв’язку між завданням про обчислення швидкості тіла, що рухається, і завданням про проведення дотичної до кривої, що описує залежність пройденої відстані часу.