Перегляд за Автор "Байдала, В. В."
Зараз показано 1 - 4 з 4
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДо питання про теоретичні основи соціальної роботи з військовослужбовцями (на основі світових і вітчизняних теорій)(Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка, 2020-12) Трубавіна, І. М.; Каліна, К. Є.; Байдала, В. В.Стаття уперше розкриває теоретичні основи сучасної військовосоціальної роботи в Україні на основі аналізу теорій соціальної роботи. Показано переваги і недоліки комплексно-орієнтованих, психологічноорієнтованих і соціологічно-орієнтованих теорій соціальної роботи. Сформульовано перелік теорій, які доцільно використовувати при здійсненні соціальної роботи з військовослужбовцями, їх межі і проблемне поле застосування. Показано, що немає універсальної теорії для такої соціальної роботи, що феміністські та вільно-радикальні теорії не є придатними для роботи з військовими. Статья впервые раскрывает теоретические основы современной военно-социальной работы в Украине на основе анализа теорий социальной работы. Показаны преимущества и недостатки комплексно ориентированных, психологически ориентированных и социологически ориентированных теорий социальной работы. Сформулирован перечень теорий, которые целесообразны в социальной работе с военнослужащими, их границы и проблемное поле применения. Показано, что нет универсальной теории для социальной работы, феминистские и свободно-радикальные теории не пригодны для работы с военными. The article for the first time reveals the theoretical foundations of modern social work with servicemen in Ukraine on the basis of analysis of theories of social work, taking into account the peculiarities of military service as a profession, the purpose of social work in the army. The methodology chose an epistemological approach to the study. And the methods for research were: theoretical analysis of sources, concretization, generalization, systematization. The article analyzes the advantages and disadvantages of comprehensively oriented, psychologically oriented and sociologically oriented theories of social work. The authors on the basis of theoretical analysis of sources, features of military service formulated a list of theories that should be used in the implementation of social work with servicemen. For these theories identified their advantages, capabilities, limits and problem area of application. the theory of help for self-help and the theory of education for social work with servicemen are analyzed. It is shown that there is no universal theory for such social work, their complex is expedient for application in practice of rendering of social services. It is proved that feminist and free-radical theories are not suitable for work with military.
- ДокументЕфективнiсть практичної пiдготовки майбутнiх фахiвцiв(Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 2019-11-18) Хорошилова, І. О.; Байдала, В. В.У статті висвітлюється тема ефективностi практичної пiдготовки майбутнiх фахiвцiв. В статье освещается тема эффективности практической подготовки будущих специалистов. The article highlights the topic of the effectiveness of practical training of future specialists.
- ДокументПрограма пiдвищення квалiфiкацiї педагогiчних працiвникiв за темою «Формування критичного та творчого мислення у дiтей»(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Вид-во ТОВ «ДІСА ПЛЮС», друкарня ФОП Петров В. В., 2020) Трубавіна, І. М.; Каліна, К. Є.; Байдала, В. В.Стаття присвячена актуальній проблемі сучасної педагогіки –підготовці учителів до формування критичного і творчого мислення у дітей різного віку. Час глобалізації, діджиталізації, збільшення комп’ютерних та транснаціональних злочинів, зміни політичних векторів, економічних основ суспільства вимагають вміння самостійно приймати рішення в умовах, які постійно змінюються. У роботі визначено актуальність і доведено необхідність розробки спеціальної регіональної програми для педагогічних кадрів з підвищення кваліфікації в умовах реформування освіти і суспільства. Уперше сформульовані теоретичні основи відбору змісту, методів і форм викладання змісту програми з формування критичного та творчого мислення у дітей в курсі підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Основою для розробки змісту програми став обґрунтований комплекс наукових підходів різного рівня, а саме: філософські підходи, підходи вищого теоретичного рівня, підходи загальнонаукові, підходи конкретно-наукові, педагогічні підходи, що дозволили сформулювати її зміст. Опитування ключових стейкхолдерів програми дозволило уточнити зміст програми. Вона містить 3 модулі: «Діагностика критичного і творчого мислення у дітей», «Сутність творчого та критичного мислення у дітей», «Формування творчого та критичного мислення у дітей». Програма розрахована на 30 годин. Практичне значення програми полягає в тому, що наведені конкретні методики діагностики і формування критичного і творчого мислення у дітей різного віку, ці методики вчителі опановують на власному досвіді. Статья посвящена актуальной проблеме современной педагогики - подготовке учителей к формированию критического и творческого мышления у детей разного возраста. Время глобализации, диджитализации, увеличение компьютерных и транснациональных преступлений, изменения политических векторов, экономических основ общества требуют умения самостоятельно принимать решения в условиях, которые постоянно меняются. В работе определены актуальность и доказана необходимость разработки специальной региональной программы для педагогических кадров по повышению квалификации в условиях реформирования образования и общества. Впервые сформулированы теоретические основы отбора содержания, методов и форм преподавания содержания программы по формированию критического и творческого мышления у детей в курсе повышения квалификации педагогических работников. Основой для разработки содержания программы стал обоснован комплекс научных подходов различного уровня, а именно: философские подходы, подходы высшего теоретического уровня, подходы общенаучные, подходы конкретно научные, педагогические подходы, которые позволили сформулировать ее содержание. Опросы ключевых стейкхолдеров программы позволило уточнить содержание программы. Она содержит 3 модуля: «Диагностика критического и творческого мышления у детей», «Сущность творческого и критического мышления у детей», «Формирование творческого и критического мышления у детей». Программа рассчитана на 30 часов. Практическое значение программы состоит в том, что приведены конкретные методики диагностики и формирования критического и творческого мышления у детей разного возраста, эти методики учителя овладевают на собственном опыте. The article is devoted to the topical problem of modern pedagogy such as teachers’ preparation for formation of critical and creative thinking for children of different ages. The time of globalization, digitalization, the increase of computer and transnational crime, changes in political vectors, the economic foundations of society require the ability to make independent decisions in an ever-changing environment. The paper identifies the relevance and proves the need to develop a special regional program for teachers to improve skills in terms of reforming education and society. For the first time the theoretical bases of content selection, methods and forms of teaching the content of the formation program of critical and creative thinking for children in a course of advanced training of pedagogical workers are formulated. The basis for developing the program content was a reasonable set of scientific approaches of different levels, namely: philosophical approaches, approaches of the highest theoretical level, general scientific approaches, specific scientific approaches, pedagogical approaches that allowed to formulate its content. A survey of key stakeholders of the program clarified the program content. It contains 3 modules: “Diagnosis of critical and creative thinking for children”, “The essence of creative and critical thinking for children”, “Formation of creative and critical thinking for children”. The program is designed for 30 hours. The practical significance of the program is that the specific methods of diagnosis and formation of critical and creative thinking for children of different ages are done, these techniques are mastered by teachers on their own experience.
- ДокументСамостійна робота студентів, вплив дистанційного навчання(Харківський національний автомобільно- дорожній університет, 2020) Байдала, В. В.; Хорошилова, І. О.В сучасній освіті, зважаючи на впровадження всебічних карантинних заходів, все більш актуальним стає впровадження самостійності та відповідальності у навчанні. Це забезпечується широким використанням інформаційних технологій, які дають можливість ефективно реалізовувати самоосвітню діяльність тих, хто навчається. В современном образовании, учитывая внедрение всесторонних карантинных мер, все более актуальным становится внедрение самостоятельности и ответственности в обучении. Это обеспечивается широким использованием информационных технологий, позволяющих эффективно реализовывать самообразовательную деятельность обучающихся. In modern education, due to the introduction of comprehensive quarantine measures, the introduction of independence and responsibility in learning is becoming increasingly important. This is ensured by the widespread use of information technology, which allows for the effective implementation of self-educational activities of learners.