Перегляд за Автор "Бабенко, В."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументДо проблеми використання інтелектуальних ігор у соціальному вихованні молодших школярів у ЗЗСО(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-05-19) Бабенко, В.У статті зазначено, що своєрідність інтелектуальної гри як засобу соціального виховання полягає в тому, що вона дає змогу фахівцям ефективно здійснювати розвиток розумових здібностей, формування рис, властивостей особистості і взаємин дітей в доступній і привабливій для них ігровій формі. Ефективність процесу соціального виховання молодших школярів у ЗЗСО можна значно підвищити, якщо інструментарій соціально-виховної роботи урізноманітнити інтелектуальними іграми. В статье указано, что своеобразие интеллектуальной игры как средства социального воспитания состоит в том, что она позволяет специалистам эффективно осуществлять, прежде всего, развитие умственных способностей, формирование черт, свойств личности и взаимоотношений детей в доступной и привлекательной для них игровой форме. Эффективность процесса социального воспитания младших школьников в учреждениях общего среднего образования можно значительно повысить, если инструментарий социально-воспитательной работы разнообразить интеллектуальными играми. The article points out that the peculiarity of intellectual play as a means of social education is that it allows professionals to effectively implement, first of all, the development of mental abilities, formation of traits, personality traits and relationships of children in an accessible and attractive for them form of play. The effectiveness of the process of social education of younger pupils in institutions of general secondary education can be significantly increased if the toolkit of social education work is diversified by intellectual games.