Перегляд за Автор "Асратян, А. Л."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументВпровадження здоров'язбережувальних технологій у діяльність закладу освіти як управлінська проблема(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020-05-20) Асратян, А. Л.У статті розглядаються здоров’язбережувальні технології як засоби управлінського впливу на освітній процес в закладах загальної середньої освіти з метою вирішення проблеми здорового способу життя підростаючого покоління. В статье рассматриваются здоровьесберегательные технологии как средства управленческого влияния на образовательный процесс в учреждениях общего среднего образования с целью решения проблемы здорового образа жизни подрастающего поколения. The article considers health-saving technologies as a means of managerial influence on the educational process in general secondary education institutions in order to solve the problem of a healthy lifestyle of the younger generation.
- ДокументУправління формуванням здоров'язберігальним освітнім середовищем у закладі освіти: здобутки і проблеми(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди ; Мітра, 2020-11-11) Асратян, А. Л.У даній статті було розглянуто формування здоров`язберігального освітнього середовища в закладі загальної середньої освіти. Проведений аналіз на базі однієї із гімназій м. Харкова, переконує в тому, що управління формуванням здоров'язберігального освітнього середовища має ґрунтуватися на вимогах Міністерства освіти і науки, у відповідності до місії гімназії, дидактичних принципів особистісно та соціально-орієнтованого підходу до організації цілісності освітнього процесу. В данной статье было рассмотрено формирование здоровьесберегательной образовательной среды в учреждении общего среднего образования. Проведенный анализ на базе одной из гимназий г. Харькова, убеждает в том, что управление формированием здоровьесберегательной образовательной среды должно основываться на требованиях Министерства образования и науки, в соответствии с миссией гимназии, дидактических принципов личностно и социально-ориентированного подхода к организации целостности образовательного процесса. This article deals with the formation of health saving educational environment in a general secondary education institution. The analysis carried out on the basis of one of the Kharkov gymnasiums, convinces us that the management of health saving educational environment formation should be based on the requirements of the Ministry of Education and Science, in accordance with the mission of the gymnasium, didactic principles of personality and socially-oriented approach to the organization of the integrity of the educational process.