Перегляд за Автор "Ісмайилова, Г."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМЕТОДИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ДІЙСНИХ ЧИСЕЛ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021) Різніченко, Л. С.; Ісмайилова, Г.У публікації розглянуто визначення методичних особливостей організації самостійної роботи учнів у процесі вивчення дійсних чисел. Проведений аналіз праць вчених (Жерновникова, 2016; Штонда, 2013) надає підстави стверджувати, що проблема методики організації самостійної роботи є актуальною для вчителів усіх загальноосвітніх предметів, зокрема і математики. Зазначено, що основною метою самостійної роботи учнів у вивченні математики є розвиток математичного мислення, а завдання визначаються логікою процесу навчання. Види та форми самостійної роботи учнів залежать від принципів побудови освітнього процесу. The publication considers the definition of methodical features of the organization of students' independent work in the process of studying real numbers. The conducted analysis of the works of scientists (Zhernovnikova, 2016; Shtonda, 2013) provides grounds for asserting that the problem of methods of organizing independent work is relevant for teachers of all general education subjects, including mathematics. It is noted that the main goal of students' independent work in learning mathematics is the development of mathematical thinking, and the tasks are determined by the logic of the learning process. The types and forms of students' independent work depend on the principles construction of the educational process.
- ДокументОСОБЛИВОСТІ УПРОВАДЖЕННЯ ЗАДАЧ НАОЧНОЇ ГЕОМЕТРІЇ В ШКІЛЬНИЙ КУРС МАТЕМАТИКИ(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2021-11-23) Жерновникова, О. А.; Заярна, В. Д.; Ісмайилова, Г.У статті автором визначено особливості упровадження задач наочної геометрії в шкільний курс математики. Доведено, що розв’язування задач наочної геометрії сприяє інтелектуальному розвитку учнів, високому рівню сформованості логічного і просторового мислення учнів. In the article the author identifies the features of the introduction of problems of visual geometry in the school course of mathematics. It is proved that solving problems of visual geometry contributes to the intellectual development of students, a high level of formation of logical and spatial thinking of students.