Перегляд за Автор "Іващенко, О. В."
Зараз показано 1 - 1 з 1
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументМоделювання як метод оптимізації процесу навчання фізичних вправ хлопчиків 7 років(Чернігівський національний педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка, 2017-08-22) Іващенко, О. В.; Худолій, О. М.; Мірошніченко, Д. Т.Дискримінантний аналіз дозволив визначити режими виконання фізичних вправ у процесі формування рухових навичок;дати відповідь на питання наскільки достовірно різняться режими роботи за результативністю формування рухових навичок;які з цих змінних найбільш суттєво впливають на розрізнення класів;до якого класу належить об’єкт на основі значень дискримінантних змінних. Для вибору найбільш раціонального режиму виконання вправ у процесі формування рухових навичок у хлопчиків 7 років може бути використана перша дискримінантна функція з акцентом на найбільш інформативні змінні. Дискриминантный анализ позволил определить режимы выполнения физических упражнений в процессе формирования двигательных навыков ; дать ответ на вопрос насколько достоверно отличаются режимы работы по результативности формирования двигательных навыков, какие из этих переменных наиболее существенно влияют на различия классов, к какому классу относится объект на основе значений дискриминантных переменных. Для выбора наиболее рационального режима выполнения упражнений в процессе формирования двигательных навыков у мальчиков 7 лет может быть использована первая дискриминантная функция с акцентом на наиболее информативные переменные. Discriminant analysis allowed us to determine the modes of exercise in the process of formation of motor skills; to give an answer to the question of how reliably the modes of operation differ in the effectiveness of the formation of motor skills, which of these variables most significantly affect class differences, to which class does an object belong based on the values of discriminant variables. To select the most rational exercise regime in the process of motor skills formation in 7-year-old boys, the first discriminant function can be used with an emphasis on the most informative variables.