Перегляд за Автор "Іванова, Т. В."
Зараз показано 1 - 2 з 2
Результатів на сторінку
Параметри сортування
- ДокументСтановлення М. І. Костомарова як науковця: харківський період(Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Харківське історико-філологічне товариство (ХІФТ), 2017) Іванова, Т. В.У статті розглянуто життя і творчість М. І. Костомарова в період навчання в Харківському університеті. Спираючись на його біографію, авторка аналізує оточення вченого та вплив особистостей на формувааня його наукових інтересів. В статье рассматривается жизнь и творчество Н. И. Костомарова в период обучения в Харьковском университете. Опираясь на его биографию, автор анализирует окружающую среду ученого и влияние личностей на формувааня его научних интересов. In the article deals with the life and work of M. Kostomarov during the period of studying at the Kharkiv University. Relying on his biography, analyzes the environment of the scientist and the influence of individuals on the formation of his interests.
- ДокументФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА ЯК СПОСІБ РЕФЛЕКСІЇ НА УРОКАХ ІСТОРІЇ(ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, 2016-10-28) Іванова, Т. В.У роботі розглядається використання фізкультхвилинки на уроках історії, яка допомогає вчителю підтримувати здоров’я дитини. Розглядається новий спосіб проведення фізкультпауз, за допомогою якої вчитель допоможе засвоїти, закріпити та перевірити здобуті знання дитиною під час вивчення нового історичного матеріалу. В работе рассматривается использование физкультминутки на уроках истории, которая помогает учителю поддерживать здоровье ребенка. Рассматривается новый способ проведения физкультпаузы, с помощью которой учитель поможет усвоить, закрепить и проверить полученные знания ребенком во время изучения нового исторического материала. This paper examines the use of the gymnastic minute history lessons which helps the teacher to maintain the health of the child. Discusses a new way of carrying out fitness breaks, which will help the teacher to learn, to consolidate and test the acquired knowledge by the child while learning new historical material.