Цифровізація математичної освіти

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022-05-11
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
В статті розглянуто цифровізацію математичної освіти, яка направлена як на зростання якості підготовки спеціалістів, так і на інтенсифікацію процесу навчання. Вдосконалення навчального процесу при використанні потенціалу цифровізації пов‘язано з можливістю адаптивного управління розвитку особистісних якостей на основі цифрового сліду його пізнавальної та професіональної діяльності, а також за допомогою максимальної індивідуалізації освітньої діяльності та обліку особистісних особливостей кожного, хто навчається. При цьому підвищується рівень наочності в освіті, прискорюється темп засвоєння інформації, виключаються процеси рутинної роботи, яка не потребує суттєвих розумових здібностей, наприклад, що пов‘язані, з обчисленнями, переборами можливих варіантів та розв‘язків тощо. The article deals with the digitalization of mathematical education, which is aimed both at improving the quality of training and intensifying the learning process. Improvement of the educational process when using the potential of digitalization is associated with the possibility of adaptive management of the development of personal qualities based on the digital trace of his cognitive and professional activities, as well as through the maximum individualization of educational activities and taking into account the personal characteristics of each student. This increases the level of visibility in education, accelerates the pace of assimilation of information, eliminates the processes of routine work that does not require significant mental abilities, for example, related to calculations, searches of possible options and solutions, etc.
Опис
Ключові слова
математична освіта, цифровізація, mathematical education, digitalization
Цитування
Шевченко М. Цифровізація математичної освіти / М. Шевченко, І. Сіра // Інноваційні педагогічні технології в цифровій школі : тез доп. учасників IV Всеукр. (з міжнар. участю) наук.-практ. конф. молод. учених, Харків, 11–12 трав. 2022 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2022. – С. 221–223.