Brain Pad як сучасна платформа для кодування роботів

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022-05-11
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
В статті розроблено комплект завдань ігрового та проєктного характеру для школярів 7-9 класів, які можна реалізувати за допомогою плати BrainPad як на позакласних заняттях з робототехніки, так і у гуртковій роботі. Запропоновані завдання дають змогу школярам поєднати знання з фізики та програмування, виявити креативність, виконувати невеликі дослідження, придумувати власні інженерні рішення. Застосування сучасних мікрокомп‘ютерів, зокрема, BrainPad, дає змогу широко запровадити основи робототехніки у освітньому процесі закладів загальної середньої освіти, а також сприяти розвитку STEAM-освіти. The article develops a set of game and project tasks for students of grades 7-9, which can be implemented using the BrainPad board both in extracurricular robotics classes and in club work. The proposed tasks allow students to combine knowledge of physics and programming, to show creativity, perform small studies, come up with their own engineering solutions. The use of modern microcomputers, in particular, BrainPad, makes it possible to widely introduce the basics of robotics in the educational educational process of general secondary education institutions, as well as to promote the development of STEAM education.
Опис
Ключові слова
Brain Pad, робототехніка, STEAM-освіта, robotics, STEAM education
Цитування
Петрига А. Brain Pad як сучасна платформа для кодування роботів / А. Петрига, В. Носова, Н. Олефіренко // Інноваційні педагогічні технології в цифровій школі : тез доп. учасників IV Всеукр. (з міжнар. участю) наук.-практ. конф. молод. учених, Харків, 11–12 трав. 2022 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди. – Харків, 2022. – С. 69–70.