Особливості залучення споживачів на ринку освітніх послуг вищої школи

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022-01-25
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Іnternational Science Group
Анотація
Сьогодення диктує нові умови взаємодії споживачів та виробників на ринку освітніх послуг вищої школи. Останнім часом спостерігається суттєве скорочення кількості абітурієнтів і освітніх установ. Today dictates new conditions of interaction between consumers and producers in the market of higher education services. Recently, there has been a significant reduction in the number of applicants and educational institutions.
Опис
Ключові слова
залучення споживачів, освітні послуги, вища школа, consumer engagement, educational services, High school
Цитування
Мельникова О. В. Особливості залучення споживачів на ринку освітніх послуг вищої школи / О. В. Мельникова, Є. С. Кривенець // Society and science. Problems and prospects : The III International Scientific and Practical Conference, London, England, January 25–28, 2022. – London, 2022. – С. 130–133.