Теоретичні питання морального виховання школярів
Завантаження...
Дата
2022-05-17
Автори
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
В статті розглянуто моральне виховання школярів. Процес морального виховання ґрунтується таких на принципах, як:
цілеспрямованість виховання; обов’язковий зв’язок виховання з життям;
єдність свідомості та поведінки у вихованні; виховання особистості в
колективі; індивідуальний підхід до учнів у вихованні; виховання у праці;
комплексний підхід до виховання ґрунтується на діалектичній
взаємозалежності педагогічних явищ і процесів; принцип системності,
послідовності й наступності у вихованні; поєднання поваги до особистості
вихованця з розумною вимогливістю до нього; єдність педагогічних вимог
школи, сім’ї і громадськості. The article deals with the moral education of schoolchildren. The process of moral education is based on such principles as:
purposefulness of education; obligatory connection of education with life;
unity of consciousness and behavior in education; education of the individual in
collective; individual approach to students in education; education in work;
an integrated approach to education is based on the dialectical
interdependence of pedagogical phenomena and processes; the principle of consistency,
consistency and continuity in education; a combination of respect for the individual
pupil with reasonable demands on him; unity of pedagogical requirements
school, family and community.
Опис
Ключові слова
моральне виховання, молодші школярі, moral education, junior schoolchildren
Цитування
Овчарова Д. Теоретичні питання морального виховання школярів / Д. Овчарова // Інновації в початковій освіті: досвід, виклики сьогодення, перспективи : матеріали І наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів другого (магістер.) рівня вищ. освіти першого року навчання ф-ту початк. навчання, Харків, 17 трав. 2022 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. В. В. Ушмарової]. – Харків : [б. в.], 2022. – Ч. 1. – С. 13.