Зміст принципу партнерства у Концепції Нової української школи

Завантаження...
Зображення мініатюри
Дата
2022-05-17
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди
Анотація
В тезах висвітлені основні принципи педагогіки партнерства згідно Концепції Нової української школи. Розкрито шляхи реалізації ідей гуманізму, творчого підходу до розвитку особистості учня. The theses highlight the main principles of partnership pedagogy according to the Concept of the New Ukrainian School. Ways to implement the ideas of humanism, a creative approach to the development of the student's personality are revealed.
Опис
Ключові слова
педагогіка партнерства, взаємодія вчителів та батьків, Концепція Нової української школи, магістерські роботи, pedagogy of partnership, interaction of teachers and parents, Concept of the New Ukrainian School, master's work
Цитування
Садовничая А. Зміст принципу партнерства у Концепції Нової української школи / А. Садовничая // Інновації в початковій освіті: досвід, виклики сьогодення, перспективи : матеріали І наук.-практ. інтернет-конф. здобувачів другого (магістер.) рівня вищ. освіти першого року навчання ф-ту початк. навчання, Харків, 17 трав. 2022 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди ; [за заг. ред. В. В. Ушмарової]. – Харків : [б. в.], 2022. – Ч. 1. – С. 29.